Wednesday, January 29, 2014

TUN MAHATHIR BIDAS SI BODOH RAFIZI. BODOH MACAM LEMBU!!

RABU, 29 JANUARI 2014
Padan muka si Rafizi tu. Lain kali kalau nak tembak ke apa ke, tengok orang dulu. Ini bekas Perdana Menteri ko nak tembak. Silap orang le lu. Tun Mahathir makan garam dahulu dari ko. Jadi, stretagi si Rafizi yang cuba menabur fitnah dan memperlekehkan Tun tidak menjadi. Sebaliknya dia yang kena tempelak oleh Tun. Bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad menafikan beliau di belakang usaha menggulingkan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak, seperti didakwa Pengarah Strategi PKR Rafizi Ramli.

Dalam statementnya, Rafizi berkata, tindakan meletakkan Datuk Seri Anwar Ibrahim bertanding di Kajang bagi mengekang kemaraan BN di Selangor jika Perdana Menteri sekarang dijatuhkan oleh kuasa dalaman Umno. Dakwa Rafizi, gerakan menjatuhkan Najib sudah menjadi rahsia umum, yang digerakkan "kem Mahathir" dalam Umno. Itu tafsiran dia (Rafizi). Sebenarnya usaha nak jatuhkan kerajaan sedia ada bermula daripada beliau jadi PM pun, kata Tun.

Jelas Tun lagi, memanglah parti lawan tugas lain tak ada melainkan jatuhkan pemerintah, untuk jadi pemerintah, itulah kerja depa katanya. Beliau berkata demikian ketika ditemubual menerusi program "Dalam Radar Khas" terbitan Bernama Radio24, di ibu negara petang ini. Kepada Rafizi, elok le cari cerita yang lebih berfaedah. Jangan asyik nak tembak atau fitnah orang. Ada baiknya ko jaga parti PKR ko yang sedang bergelut dengan masalah. Sebagai seorang Pengarah Strategi, carilah strategi bagaimana nak jadi Presiden PKR satu hari nanti.

Takkan selama-lamanya nak jadi baruah si Anwar tu. Memang bodoh macam lembu le ko ni. Nama je Pengarah Strategi, tapi semua strategi ko tidak berjaya. Ada juga manusia seperti si Rafizi dalam dunia ni ye. Hehehehehe. Wasallahm.

"TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA"

7 comments:

  1. DALANG DISEBALIK PEMBUNUHAN PADA 13TH MEI 1969 DAN DI KAMPUNG MEMALI – MAHATHIR ISKANDAR KUTI

    Peristiwa Mei 13 adalah untuk memaksa Tunku untuk mengundur diri secara paksa oleh Razak yg bermain kat belakang dengan Mahathir , Musa dan Harun Idris , supaya kuasa UMNO dikekalkan setelah beberapa kawasan yg ditandingi Perikatan kalah. Tunku telah mengarahkan pembelot yg bernama Razak yg dipercayai sebagai Timbalan nya supaya tidak memberi permit untuk sambutan kejayaan DAP sebab keutuhan perpaduan di Malaysia tidak begitu stabil pada masa itu, Negara yg baru merdeka yg terpaksa mengharungi berbagai masalah dan cabaran. Razak secara diam2 memujuk Polis Kuala Lumpur untuk mengkhianati Tunku , supaya menyebarkan berita Palsu bahawa dibeberapa bahagian Kuala Lumpur , org2 Cina dan Melayu bermandi darah. Pada masa serentak , Tentera di kerah oleh Razak untuk menembak Cina 2 di Kuala Lumpur untuk ‘meredakan’ suasana. Oleh kerana lapuran palsu Razak kepada Tunku bahawasenya keadaan adalah ‘parah’, Tunku yg tidak biasa dengan keadaan seperti ini telah memberikan kewajipan sepenuhnya kpd Razak utk menyelesaikan ‘rusuhan’ yg dirancang bersama sepulan2 tertentu spt Harun Idris, Mahathir Cik Kuti, Musa Hitam dan seteru2 Tunku yg berpura pura menjadi kawan beliau. Inilah cerita yang seakan akan mirip adegan Mark Anthony dan Brutus. Semuanya dilakukan secara serampang 2 mata iaitu untuk memaksa Tunku letak jawatan dan kedua nya untuk mengunakan MAGERAN menguatkan semula kedudukan kerajaan yg kalah kerusi dibanyak tempat.
    Tapi Cina yg tidak bersenjata telah menjadi mangsa dalam percaturan ini.Seharusnya PBB menyiasat kes ini tapi oleh kerana sokongan Malaysia kpd Amerika dlm peperangan Vietnam, isu ini tidak diteruskan dimedan antarabangsa. Belum terlambat lagi, selagi Mahathir Cik Kuti belum mati, dia boleh diheret ke Tribunal AnataraBangsa . Mahkamah Tarzan Malaysia tidak diperlukan bab keputusan memang akan dibuat sebelum perbicaraan, menyokong Cik Kuti. Itu lah latarbelakang Malaysia, yg dipimpin oleh Melayu UMNO Haramjadah Laknatullah, Bangsa Lanun. Oleh kerana tidak ada tindakan yg diambil di medan antarabangsa ke atas kepimpinan UMNO, maka sekali lagi Mahathir Cik Kuti telah mengarahkan pembunuhan beramai ramai org2 kampung di Memali pada thn 80an , sama juga dimana tidak ada kes langsung terhadap regim Cik Kuti. Bangsat yg bernama Cik Kuti adalah Haramjadah Kapir Laknat yg tidak ada tolok bandingan di Malaysia. Begitu Bengis dan Pendendam orangnya.
    Kalau tak percaya , boleh kita mengimbas kembali laungan Naina Mohamad Mamak ¾ baru2 ini di Pulau Pinang yg memberi amaran bahawa Mei 13 akan berulang sekiranya ahli parlimen yg mengejek Najib tidak minta maaf. Jadi Mei 13 telah menjadi sebati dengan UMNO untuk menakutkan nakutkan rakyat supaya kuasa politik sentiasa berada ditangan lanun2 ini dengan penipuan demi penipuan dibuat UMNO melalui SPR sejak 6 dekad.

    Kain rentang yg dipasang diGereja 2 Pulau Pinang adalah perbuatan UMNO yg nak mencetuskan rusuhan Mei 13 dengan modus oprandi yg diguna pakai terlebih dahulu dari ini. Selepas isu kain rentang ini, UMNO akan meletakkan kepala babi pula dimesjid supaya satu lagi situasi berlaku untuk mereka mendapat kelebihan dlm politik iaitu mendapat sokongan Melayu dengan isu harga barang dipadamkan secara licik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mat Sabu the best... jgn lah tunjuk sangat akal pendek kau tu...Main cakap sedap mulut..tanpa bukti..! Fitnah itu satu DOSA..!!

      Delete
    2. ibm ~ Mat Sabu The Best,

      Janganlah ko nk tunjuk pandai kat sini. Semua yg ko ceritakan mengarut. kenapa le pencacai2 pakatan haram tak habis2 buat fitnah. Kalau tahu cerita sebenarnya, diam. Jgn nak tambah dosa..HAMPEHHH!!

      Delete
    3. ibm ~ Anak Malaysia

      Itulah perangai pencacai2 tegar pakatan haram sprt Mat Sabu The Best ni. Apa yg dia tulis tu memeang menunjukkan dia akal pendek. Dan pencacai2 haram jadah ni bukanya takut dosa....berasap le kubur diorang nanti....subahnallah...

      Delete
  2. MAt Sabu the best...masa mak bapak hang kecil, hg dok ada kat celah pungkoq Al-JUburi kot.. hg leh nampak kejadian kes memali kot....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ibm ~ Asal Bukan DAP

      Biarkan Mat Sabu The Best ni meroyan sendiri. Memang itulah kerja depa. Menghasut, fitnah seperti darah daging mereka. Kesian pencacai2 pakatan haram ni....tak bermoral langsung...wasalam

      Delete
  3. Pepatah melayu. Bodoh macam lembu tidak sesuai lagi digunakan. Kerana lembu 1 malaysia sekarang tidak tinggal lagi di kandang, lembu lembu sekarang dah pandai semua tinggal di kondo. pepatah lama di tukar kepada = Bodoh macam UMNO.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...