Friday, January 24, 2014

BUSUK BETUI MULUT SI MAHPUZZ@MR BEAN@MR BENGONG LEBIH BUSUK DARI LONGKANG!!

JUMAAT, 24 JANUARI 2014
MANA tidaknya. Pilihanraya ke-13 telah pun berlalu. Barisan Nasional (BN) berjaya menawan kemali negeri Kedah. Tapi, si bengong ni Mahfuz masih lagi meroyan bagi orang gila menghasut rakyat negeri Kedah supaya membenci kerajaan BN yang ada sekarang. Segala janji yang BN janjikan kepada rakyat dan pengundi di Kedah semasa pilihanraya yan lepas telah banyak ditunaikan. Ini termasuklah bantuan BR1M. Mahfuz nampaknya tidak dapat menerima kekalahan Parti Pas ditangan Barisan Nasional (BN) pada PRU ke-13 lalu. Katanya, rakyat negeri Kedah masih kuat menyokong Pas dan percaya di PRU ke-14 nanti, Pas akan kembali merampas negeri Kedah. Yolah tu.

Maka, bermacam-macam cara Mahfuz buat bagi menarik kembali rakyat/pengundi untuk menyokong mereka (Pas). Antaranya menghasut rakyat supaya tidak termakan budi dengan menerima bantuan BR1M yang diberi oleh kerajaan. Katanya, itu adalah sebagai umpan dan umpan itulah yang memenangkan BN pada PRU ke-13 lalu. Juga, katanya, ianya (bantuan BR1M) tidak mampu menyelesaikan segala masalah rakyat. Jadi, IBM nak tanya Mahfuz, bantuan cara mana yang beliau maksudkan boleh membantu untuk meringankan bebanan rakyat? Walaubagaimana pun, IBM rasa, pengundi/rakyat di Kedah tidaklah sebodoh yang si Mahfuz sangkakan. Yang bodoh dan bengong ialah dirinya sendiri. Hati busuk, mulut busuk dan segala-galanya busuk pemimpin Pas seko ni.

IBM ada seorang kawan yang tinggal kat Kedah. Memang orang Kedah jati. Soalan beliau, semasa Pas rakyat memerintah negeri Kedah pada 2008, apa jenis bantuan yang telah mereka salurkan kepada rakyat negeri Kedah? Tak ada langsung. Kalau bantuan BR1M adalah senjata BN untuk menang dalam PRU, Pakatan Rakyat/Pas ada senjata apa? Jadi, pesan IBM kepada Mahfuz, janganlah nak buat lawak seperti Mr Bean tu kerana rakyat kat sana (Kedah) dah masak dengan perangai dan kerenah orang-orang Pas ni. Kalau korang nak tahu si Mahfuz ni meroyan ke tidak, jom baca KLIK kat sini. Korang bacalah. IBM tak bohong. Wasallam. Ikhlas dari saya ~ IBM

"TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA"

2 comments:

  1. Nak derma duit BRIM aku buat MAHFUZ buat bayaran untuk pegi TUISYEN untuk peperiksaan SRP...HA..HA

    ReplyDelete
  2. IBM ~ Norazam Md.Akhir

    Hahahahaha...SRP pun dah tak ada....taraf MAHFUZ ni lagi rendah dari SRP..bengong!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...