Wednesday, July 30, 2014

ANWAR SEMAKIN TERDESAK. DIA TAHU PAKATAN AKAN BERPECAH. BYE..BYE ANWAR!

RABU, 30 JULAI 2014

KEMELUT JAWATAN MB SELANGOR...
DISEBALIK dia mendesak supaya Khalid Ibrahim melepaskan jawatan MB Selangor, kini dilihat Anwar pulak yang terdesak. Dik kerana krisis MB Selangor yang semakin hangat di perkatakan, dan belum ada penghujungnya, besar kemungkinan Pakatan Rakyat akan berpecah. Mereka kini sudah tidak mempercayai satu sama lain. DAPig tuduh PAS, PKR juga menuduh PAS, maka, demi maruah PAS yang sudah lama tercemar semasa bersama PR, berkemungkinan PAS akan keluar dari Pakatan. Apatah lagi terdapat pencanggahan dan berlainan pendapat di dalam PAS. Jika ini berterusan, berkemungkinan PAS juga kan pecah dua. 

Di pihak Anwar pula, beliau merasakan segala apa yang di suarakan oleh Presiden PAS  , Hj Hadi Awang baru-baru akan sokongan beliau terhadap Khalid Ibrahim, Anwar menggangap itu adalah perkara kecil. Katanya dia kenal siapa Hj Hadi yang komitmen begitu tinggi pada Pakatan Rakyat. Tapi, hakikat yang sebenarnya, Anwar sudah mula cuak, bimbang dan terdesak kerana Pakatan akan berpecah akhirnya. Maka, cita-cita beliau untuk mempertabatkan isteri beliau untuk menjadi MB Selangor akan berkecai. Penolakkan cadangan PKR untuk Khalid Ibrahim digantikan sebagai MB Selangor juga ditentang habis-habisan oleh Murshidul Am PAS, Tuan Guru Nik Aziz Nik Mat.

Jadi, mana yang dikatakan salah faham oleh Anwar baru-baru ini. Itu semua semata-mata nak tutup kelemahan beliau yang mana bunga-bunga untuk PAS menuntut 'cerai' kepada Pakatan sudah terserlah. Maka, berakhirlah 'talian hayat' Anwar dan bersiap siagalah wahai Anwar kerna Penjara SGgbuloh sedang menunggu mu. Berihatlah kamu di sana. Insyallah politik di Selangor dan negara akan aman damai tanpa kelibat mu. Kamulah punca segala-galanya yang membuat negara huru-hara demi untuk mencapai cita-cita menjadi Perdana Menteri. Tapi...sayang, tuhan tak izinkan. Maaf jugalah kerana cita-cita mu untuk menjadikan isteri mu Wan Azizah sebagai MB Selangor tidak akan kesampian. Angan-angan 'Mat Jening' le kamu wahai sang 'pembohong' no 1 negara. Wasallam ~ IBM
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...