Monday, July 28, 2014

KAKI BODEK INDIA SEKO NI KATA PENCALONAN WAN AZIZAH SAH. CARI MAKAN BEB!

ISNIN, 28 JULAI 2014

KEMELUT JAWATAN MB SELANGOR....
BAGI seorang kaki bodek yang dah tak ada kerja lain dan ingin mendapatkan sesuatu, memanglah apa yang dibuat oleh bossnya semuanya betul. Walaupun tiada dalam perlembagaan parti, baginya semua betul. Apa yang di laporkan oleh Antarapos ini jelas menunjukkan kemelut dan pertelengkahan dalam Pakatan begitu meruncing dan di khabarkan ada diantara rakan kongsinya akan keluar dari Pakatan.Tapi, kaki bodek ini mempunyai cerita yang lain bagi mempertahankan bossnya.
KERATAN DARI ANTARAPOS :
TAK DAPAT JADI PM ISTERI JADI MB PUN JADILAH - ANWAR
Bayangkan keputusan pemilihan PKR masih lagi belum selesai dn diumumkan lagi, mereka dah berkira-kira dan membuat keputusan mencalonkan Wan Azizah untuk menjadi MB Selangor bagi mengantikan Khalid gagap. Tapi, sumber menyatakan, Khalid tetap tidak akan melepaskan jawatan MB tersebut sehingga PRU akan datang. Itu satu perjanjian dan janji beliau sendiri. Namun, team Anwar masih mahu menggugurkan Khalid. Bagi Khalid, beliau cuma ada satu pilihan bagi mengaggalkan cita-cita Anwar untuk melantik Isterinya menjadi MB Selangor. Bubarkan DUN Selangor.

Adakah Khalid akan berbuat demekian? Sama-sama kita tunggu dan adakah si India kaki bodek ini akan mengeluarkan fakta yang lain pula demi untuk menyelamatkan bossnya, Anwar dan Wan Azizah. Kita tungguuuuuuu. Wasallam ~ IBM
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...