Sunday, July 13, 2014

DAPIG SALAHKAN NAJIB INSIDEN TEMBAK-MENEMBAK DI PULAU MABUL. PUII! SIAL PUNYA DAP!!

AHAD, 13 JULAI 2014
HARAM jadah punya DAPig yang cuba menyalahkan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak di atas Insiden tembak menembak terbaru di Pulau Mabul, Sabah oleh tiga lelaki bersenjata yang tidak dikenali malam tadi. Kata DAP, ianya mendedahkan kegagalan Putrajaya memastikan tahap keselamatan bukan sahaja kepada orang awam, tetapi juga pasukan keselamatan. Perkara itu disuarakan oleh Setiausaha agungnya sialnya, Lim Guan Eng mengaitkan insiden berkenaan kepada Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak yang berada di Sabah sejak semalam.

Dan, katanya lagi, ini cubaan menghina dan tiada rasa hormat kepada kerajaan Barisan Nasional dan Najib. Serang hendap pada jam 10.30 malam itu mengakibatkan seorang anggota polis terbunuh. Sekumpulan individu bersenjata turut menculik seorang lagi berikutan serang hendap berkenaan. Kan sial namanya tu. Sikit-sikit salahkan Perdana Menteri dan kerajaan Barisan Nasional (BN). Kenapa DAP tidak kata itu adalah sendiwara dan lakonan oleh Umno? Ada berani ka? Apapun, DAPig ni memang sial dan pemikiran mereka sudah sewel. Tapi....DAPig ni hanya berani menyuarakan rasa dengki, dendam mereka di laman portal pro mereka sahaja. Baca luahan hati pemimpin parti rasis ini yang tak berasas di : KLIK disini. Baca jangan tak baca. Wasallam ~ IBM

2 comments:

  1. Tak nk kata babi, tak nak kata setan kpd lge, sbb kedua2 makhluk itu tidak berkaitan. Yg sesuai adalah haram jadah dan sial.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...