Wednesday, May 21, 2014

MOHD NABI PERSOAL KENAPA PAS MASIH MENGUTUK ROSMAH? DYANA PULA TENTANG HUDUD

RABU, 21 MAY 2014

PAS 'PARTI AJARAN SESAT'.....PAS 'PARTI AJARAN SESAT'

PAS patut malu pada diri sendiri. Cakap tak serupa bikin. Itu yang membuatkan calon bebas pilihan raya kecil (PRK) Bukit Gelugor Mohamed Nabi Bux Mohamed Abdul Sathar mempersoalkan mengapa pimpinan PAS dan ahlinya masih mengutuk Datin Seri Rosmah Mansor. Menurut beliau Rosmah, isteri Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak tidak pernah menentang hudud, berbeza dengan calon DAP Teluk Intan Dyana Sofya Mohd Daud. Beliau meluahkan rasa sedih kerana dianaktirikan pemimpin PAS yang sanggup membantu Dyana yang dakwanya menolak hudud berbanding dirinya yang memperjuangkan agenda hudud di Bukit Gelugor. 

Tidak manis dan sesuai bagi penceramah PAS terutamanya bagi Mat Sabu dan (Datuk) Mahfuz Omar mengkritik dan menghentam Datin Seri Rosmah sebab calon DAP terang-terang menentang hudud. Secara peribadi, ya, Rosmah tak bertudung sama seperti Dyana namun Datin Seri Rosmah tidak pernah menentang hudud, kata nabi dalam sidang media di Taman Tun Sardon di Pulau Pinang hari ini. Maka, apabila PAS dilabelkan sebagai "Parti Ajaran Sesat", ianya memang tepat dan kena pada tempatnya. Bila partinya sudah sesat (PAS), maka pemimpin-pemimpinnya pun turut sesat. Wasallam ~ IBM
"JANGAN TAKUT. BLOG INI BUKAN PENGAJAR ILMU SESAT. BACA ANDA TIDAK AKAN DISESATKAN"

2 comments:

  1. Tak sedar diri orang melayu Islam in,nanti nasib macam melayu Singapura baru tahu nanti,orang bukan Islam mana ada adilnya dan saksama perintah menindas dan memeras rakyat adalah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ibm~Hidup Melayu Islam,

      Melayu mudah lupa. Maka, melayu senang di perkuda-kudakan...sedih.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...