Saturday, September 13, 2014

HARAM JADAH PUNYA POK NIK AJIS & CALON PAS. HINA CALON BN. APA, DIORANG TU BAIK SANGAT KE?

SABTU, 13 SEPT 2014

SUMBER : 
Walaupun sudah tua Nik Aziz Nik Mat tetap tidak berubah. Beliau sering melemparkan kata-kata yang tidak baik kepada Umno. Biarpun para pemimpin Umno dan ahli Umno hormat kepada beliau atas faktor usianya, beliau melakukan sebaliknya. Utusan hari ini telah melaporkan bahawa Nik Aziz telah mempertikaikan tindakan BN khususnya Umno yang mengambil calon berlatar belakngkan agama untuk bertanding pada PRK DUN Pengkalan Kubor. Kata Nik Aziz golongan ulama atau yang berlatar belakangkan agama tidak ada pengaruh di dalam Umno dan tidak dapat berjuang untuk agama kerana Umno bukan parti Islam dan menolak agama. Adakah Nik Aziz masih “buta”. Di Malaysia ini apa yang tidak dilakukan oleh Umno untuk memartabatkan agama Islam? Malah Malaysia dikenali sebagai negara Islam contoh oleh negara-negara Islam sendiri. 
Kita perlu tanya Nik Aziz apa yang telah beliau dan Pas lakukan untuk agama Islam di Malaysia? Melaksanakan hudud di Kelantan pun mereka gagal. Malah Pas telah gagal untuk laksanakan segalanya tentang Islam di negeri-negeri yang mereka(Pakatan) kuasai. Jadi sekarang siapa yang tolak Islam? Calon DUN Pengkalan Kubor dari Pas,Wan Rosdi Wan Ibrahim pula menyerang lawannya dari BN dengan mengatakan Ustaz Mat Razi yang juga seorang bekas Penolong Pegawai Pendidikan Daerah Tumpat sebagai seorang ustaz yang kurang kewibawaannya. Was Rosdi dengan bongkaknya berkata Ustaz Mat Razi bukanlah ustaz sangat pun. Adakah ini sifat serta peribadi seorang calon yang mengaku dari Parti Islam? Wan Rosdi hanya memiliki sijil binaan dan sebagai seorang kontraktor merupakan anak didik Ahli Parlimen Tumpat,Kamaruddin Jaafar. 
Kita berharap pemimpin Pas serta calonnya bertanding pada PRK dengan penuh berhemah dan tidak menyerang peribadi lawan. Cerminkan imej Islam yang sebenar sekiranya mengaku berjuang untuk agama. Sementara itu Bernama melaporkan UstazMat Razi Mat Ail tidak gentar untuk bersaing dalam pertandingan tiga penjuru bagi memastikan BN mengekalkan kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Pengkalan Kubor pada pilihan raya kecil 25 Sept ini. Katanya, jumlah calon bukanlah faktor utama malah pada pilihan raya umum yang lepas calon BN juga memenangi kerusi itu dalam pertandingan tiga penjuru. Beliau berkata pendekatan berkempen beliau adalah bertemu secara terus dengan rakyat bagi mengetahui sendiri keperluan dan masalah mereka yang harus diselesaikan. Pendekatan bertemu sendiri dengan rakyat amat penting kerana itu akan jadi punca kemenangan BN dan saya berdoa supaya kemenangan dapat diperoleh,” katanya.
P/S ~ Memang itulah perangai orang PAS. Dah tua, dah nak mampus, tapi hati masih busuk, lebih busuk dari orang2 Yahudi. Menghina sesama Islam, terutamanya kepada orang UMNO dan jadi darah daging atau santapan bagi pemimpin2 PAS haram jadah. Apa diorang ingat diorang tu ahli syurga ke dan PAS tu parti Islam ke? Podahhhh! Boleh mampus le Pok Nik dan geng2nya. Wasallam ~ IBM

2 comments:

  1. Replies
    1. ibm~Jebon Jenglot,

      Salam. Nik Ajis ni bukan sahaja buta hati, malah dh sampai tahap manusia gila dan bersifatkan syaitan iblis atau boleh kita gelar sebagai seorang 'dajal'.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...