Thursday, September 18, 2014

JANGAN TERLALU KAGUMI ANWAR, KATA PEMUDA PAS, TAPI, PAS MASIH NAK BERSAMA PAKATAN. KAN BODOH DAN BALOL NAMANYA TU!!

KHAMIS, 18 SEPT 2014

SUMBER : 
BAGI pandangan IBM, tak salah kalau anak menegur atau menasihati seorang bapa sekiranya teguran itu untuk membawa kepada kebaikan atau kejayaan. Di Muktamar Pemuda PAS pusat semalam, ianya berlaku apabila Pemuda menegur pemimpin dan ahli Pas diingatkan agar tidak terlalu kagum dengan Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim sehingga mengetepikan pucuk kepimpinan parti sendiri dan dasar perjuangan Islamnya. Perwakilan Pemuda Pas Kelantan, Norariza Mohd. Alawi berkata, pemimpin Pas mempunyai penga-laman lebih hebat ketika melawan musuh politik mereka berbanding Ketua Pembangkang itu. Bagi yang terlalu kagum dengan Anwar, Mursyidul Am Pas, Datuk Seri Nik Abdul Aziz Nik Mat 31 tahun lebih awal menentang Barisan Nasional (BN) berbanding Anwar. (Presiden Pas) Datuk Seri Abdul Hadi Awang pula 20 tahun lebih lama berbanding Anwar. 

Kelantan ingin menegaskan bahawa mereka sentiasa bersama kepimpinan ulama,' katanya ketika membahas ucaptama Ketua Pemuda Pas pada muktamar tahunan sayap parti itu di sini hari ini. Menurut Norariza, Abdul Hadi juga cukup mengenali perangai Anwar dan keputusan Presiden Pas itu berhubung kemelut pelantikan Menteri Besar Selangor adalah manifestasi kepada kekecewaan terhadap kepimpinan Anwar yang meminggirkan rakan komponen pakatan pembangkang. Tuan Guru (Abdul Hadi) kenal Anwar lebih daripada kita dan beliau sudah kecil hati dengan beberapa tindakan Anwar ini. Beliau kecil hati dengan Anwar kerana mengumumkan beberapa perkara tidak mendapat persetujuan konsensus pakatan pembangkang. Umpamanya pengumuman Baru Bian sebagai calon Ketua Menteri Sarawak dan Langkah Kajang misalnya tidak mendapat persetujuan konsensus pakatan pembangkang, katanya. 

Kesimpulan yang boleh IBM rumuskan disini, segala teguran dari Pemuda PAS kepada pemimpinnya adalah sia-sia sahaja kerana kepimpinan tertinggi Pas masih lagi ingin bersama pembangkang yang diterjui oleh Anwar Ibrahim. Kan bodoh namnya tu. Pas rela berpelukan dengan DAPig & PKR walaupun mereka di beri layanan kelas tiga atau lebih teruk dari itu oleh pakatan. Pas juga telah berikrar bahawa perjuangan mereka sebenarnya adalah untuk 'menumbangkan' UMNO. Kesimpulannya, Pas memang bodoh dan bahlol dan Pas adalah 'Parti Ajaran Sesat'....konform!. Wasallam ~ IBM
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...