Saturday, February 22, 2014

ANWAR NAIK GUSAR BILA PM KATA BN 'UNDERDOG' DI KAJANG

SABTU, 22 FEBRUARI 2014
INI bukan 'trap' atau perangkap samar buat Anwar Ibrahim sebagai calon PKR di PRK DUN kajang. Tapi, bila Perdana Menteri merangkap Pengerusi BN, Datuk Seri Najib Razak mengakui BN akan bertanding di Kajang dalam pilihan raya kecil (PRK) pada 23 Mac nanti sebagai calon bukan pilihan (underdog), itu adalah 'realiti' nya. Apa tidaknya. Ini kerana ramai pemerhati dan penganalisis politik mengatakan peluang BN untuk menang adalah tipis. 

Namun tegasnya DS Najib, sebagai "underdog", BN akan bekerja dua kali ganda untuk "hasil yang terbaik" dan tanpa ragu-ragu memutuskan untuk mencalonkan Naib Presiden MCA, Datin Paduka Chew Mei Fun untuk bertanding di situ. Maka, sudah tentu kita akan sokong beliau dan kita harapkan yang terbaik untuknya. Kita akan cuba yang paling baik kita boleh buat, katanya lagi.

Apabila  masuk bertanding sebagai 'underdog', sudah pasti BN akan kerja dua kali ganda lebih keras untuk memastikan hasil yang paling baik, kata DS Najib. Pada pandangan IBM, perkataan 'underdog' amat-amatlah mengusarkan pemikiran Ketua Pembangkang yang juga dikatakan sebagai calon favourite. IBM yakin, didalam kepala otak Anwar akan berfikir kenapa kali ini BN merendahkan diri dengan mengelarkan diri mereka sebagai 'underdog'?.

Biar...biarkan Anwar pening. Biar dia ambik banyak-banyak Panadol, overdos nanti, maka kita ramai-ramai ucapkan Takziah dan...."inalilawainahirojeoun". Maka, berkuburlah politik Anwar. Yakini BN ! Yakini Kajang!. Wasallam.
"TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA"
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...