Monday, February 17, 2014

KAH..KAH..KAH...ANWAR NAK KEMBANG ISLAM DI KAJANG? LAWAK NAK MAMPOS!!

ISNIN, 17 FEBRUARI 2014
NAK tergelak dan rasa nak muntah pun ada bila mendengar Anwar Ibrahim kata beliau akan mengembangkan Islam di Kajang. Alamak, apa sudah jadi dengan umat Islam di Kajang? Jahilkah semua umat-umat Islam di Kajang sehingga Anwar berjanji akan mengembangkan Islam di sana? Kalaulah IBM pendudk di situ, dah lama IBM halau Anwar keluar dari Kajang. Nampak benar, Anwar memperlekeh-lekehkan umat Islam di Kajang. Ini bermakna, kalau beliau (Anwar) tidak menjadi calon pada Pilihan Raya Kecil (PRK), agama Islam di Kajang tidak berkembang, maka orang-orang Islam di Kajang kebanyakannya jahil tentang agama Islam. Begitu ke?

Bagi IBM, bukan Islam yang Anwar nak kembangkan di Kajang nanti. Tapi, persatuan gay yang selama ini dibela oleh Anwar yang akan berkembang di sana nanti. Dari dulu lagi sudah terbukti bahawa Anwar memperjuangankan hak dan kebebasan untuk gay. Malah Anwar juga mengalak perkahwinan sejenis di negara ini. Anwar merujuk kepada Amerika Syarikat yang mengamalkan kahwin sejenis, gay dengan gay. Maka, sudah tentu Anwar akan menubuhkan banyak kelab-kelab gay bagi memenuhi janji-janji beliau pada gay-gay itu, begitu juga dengan gereja. Akan tumbuh bagai cendawan tumbuh, percyalah.

Jadi, hari ini apabila IBM mendapat perkhabaran/berita terkini yang Datuk Seri Anwar Ibrahim  mengumumkan mengimarah masjid antara agenda beliau sekiranya memenangi pilihan raya kecil itu pada 23 Mac depan didalam sesi "Sepetang Bersama Anwar" (gambar bawah kiri), IBM ketawa terkehak-kahak. Lawaklah. Tuan rumah yang menjadi host pada program itu, ADUN Penanti, Norlela Ariffin di Sungai Kantan Kajang petang tadi pun sama juga seperti Anwar, sukakan gay.  

Semasa sembang petangnya itu, Anwar menyentuh tentang kepadatan penduduk-penduduk di Kajang. Katanya, tindakan itu jelas kerana majoriti penduduk Kajang berbangsa Melayu dan beragama Islam iaitu seramai 48 peratus, manakala 41 peratus kaum Cina dan selebihnya orang India. IBM nak tanya, dari aspek apa Anwar akan mengembangkan agama Islam di Kajang sedangkan beliau sendiri terlalu cenderung kepada penganut agama kristian? Buktinya, semalam Anwar menyampaikan ceramah beliau di Dewan Gereja Holy Family, Jalan Gereja. 

Apabila kritikan demi kritikan oleh banyak pihak dan gambar beliau berceramah di Gereja tersebut disiarkan di dalam beberapa blog Pro Kerajaan dan juga dilaman sosial facebook pro-Umno yang meletakkan gambar beliau berdekatan dengan salib (seperti gambar diatas, kanan), maka, seperti biasa, Anwar melenting dan menyalahkan kerajaan Barisan Nasional (BN) yang kononnya merancang semua itu. Salah BN lagi.  Biarkan Anwar dengan starteginya. Dia nak berkempen dalam gereja ke, kuil ke, tokong ke, lantak pi lah. Kita lepaskan kepada rakyat Kajang untuk menentukannya. Untuk makluman semua, Anwar memang gay.  Wasallam.

"TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA"
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...