Wednesday, February 19, 2014

PEJABAT TERESA KOK DISIMBAH CAT MERAH??..PADAN MUKA!

RABU, 19 FEBRUARI 2014
TERKINI! Mungkin kerana terlalu marah akan kebiadapan wakil rakyat DAPig seko ni yang tak mahu mengaku dan memohon maaf di atas isu video klipnya yang berjodol "Onedeful Malaysia CNY 2014", maka kontrovesi ini berlarutan. Maka, Teresa Kok menerima hadiah dan  habuannya pagi ini. Dari sumber yang IBM dapat, cat merah telah disimbah di tangga ke pusat perkhidmatan Ahli Parlimen DAP Seputeh, Teresa Kok. Juga terdapat seekor bangkai ayam dan gambar Teresa. Perkara itu disedari oleh  seorang kakitangannya yang tiba di pejabat kira-kira jam 9 pagi ini. 

Ketika dihubungi, Teresa merujuk kepada gambar tersebut dan berkata dah tentu ianya disasarkan kepada beliau. Khabarnya beliau akan mengadakan sidang akhbar di pejabatnya pada bila-bila masa. Tunggu perkembangan selanjutnya akan isu Teresa Kok ini yang belum ada jalan penyelesian. Itulah, kalau berperangai bodoh, sombong, bongkak, maka terimalah akibatnya. Lain kali, sebelum nak buat sesuatu, gunakan fikiran yang waras tu dulu. Jangan buat ikut syok sendiri je. Sekarang kan diri sendiri juga yang susah. Nasib baik penyepak belum sampai ke muka tu.

Tapi, tawaran tu masih on ke? Hehehehe. Kesimpulanya pada kejadian ini, adakah Teresa Kok akan menyunding jari menyalahkan UMNO/BN juga? Memang sejak kebelakang ini, setiap apa yang berlaku di negara kita ini yang membabitkan pemimpin-pemimpin pembangkang, maka UMNO/BN lah jadi sssaranya. Semuanya salah UMNO/BN. Taik kucing le korang. Dah naik menyampah bila isu-isu pembangkang ni di siarkan. Wasallam.

"TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA"

2 comments:

  1. Cubaan utk alih isu jer ni.. Jgn tertipu pulak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ibm ~ D sha lenggong,

      Biasalah Cina DAPig ni...bila dah terdesak, cari pula helah lain utk nk cover...sial punya DAPig...

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...