Monday, September 7, 2015

AKHIRNYA CINA BABI PIJAK GAMBAR DS NAJIB, HJ HADI SERAH DIRI.

ISNIN, 07 SEPTEMBER 2015
SALAM, SALAM 1 MALAYSIA, SALAM SEJAHTERA, SALAM PERPADUAN DAN SALAM SEHATI SEJIWA

AKHIRNYA dua individu yang memijak gambar Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dan Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang ketika perhimpunan Bersih 4 di Dataran Merdeka pada 29 dan 30 Ogos lalu, menyerah diri di Ibu Pejabat Polis Bukit Aman bagi membantu siasatan. Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur, Datuk Zainuddin Ahmad mengesahkan kedua-dua individu terbabit menyerah diri pada jam 11 pagi ini, Selasa. Dua individu yang serah diri itu merupakan seorang pelajar perempuan berusia 14 tahun dan seorang lelaki berusia 21 tahun yang bekerja sebagai penyelia di tapak pembinaan. Bagiaman pun Datuk Zainuddin enggan mengulas lanjut. 

Perhimpunan Bersih 4 yang berlangsung pada 29 dan 30 Ogos di ibu negara tercemar berikutan terdapat beberapa individu (anak cina haram jadah) memijak gambar kedua-dua pemimpin berkenaan. Sehubungan itu, polis pada minggu lalu menawarkan ganjaran kewangan kepada sesiapa yang memberi maklumat sehingga tertangkapnya individu yang terlibat dalam insiden itu. Selain daripada itu, Pada Ahad lepas, Timbalan Perdana Menteri Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi mengesahkan sebanyak 267 laporan polis telah diterima berhubung kes pijak gambar dua pemimpin berkenaan pada perhimpunan itu. 

Perbuatan tersebut menimbulkan kemarahan rakyat Malaysia, khususnya umat Islam. Persoalanya, adakah selepas disoal siasat, mereka akan dilepaskan tanpa didakwa? Dah banyak berlaku. Maka penatlah dan sia-sia sahaja 267 laporan polis yang telah dibuat. Apapun, sama-sama kita tunggu. Wasallam. Sekian dari saya ~ IBM

"CINA TETAP CINA. HATI MEREKA TETAP BUSUK"

2 comments:

  1. SEbaik nya minta dia orang serahkan gambar mak bapa dia orang pula , bagi besar macam poster lepas itu suruh dia orang pijak pula dan viralkan dimedia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ibm ~ mohd azriel mohdazriel,

      Salam,

      Betul tu. Setuju sangat.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...