Sunday, September 6, 2015

KKMM MAHU ANAK CINA BABI ALVIN TAN DIESKTRADISI SEGERA KE MALAYSIA

AHAD, 06 SEPTEMBER 2015

SALAM, SALAM 1 MALAYSIA, SALAM SEJAHTERA, SALAM PERPADUAN DAN SALAM SEHATI SEJIWA

KORANG semua tak sakit hati ke bila agama Islam diperdendakan orang kafir laknat seperti anak Cina babi Alvin Tan ini? Memang dah lebih, biadap dan kurang ajar. Apa yang babi seko ni tak puas hati pada Islam dan negara ini? Maka, IBM sangat-sangat bersetuju apabila Kementerian Komunikasi dan Multimedia (KKMM) memohon kerjasama Polis Diraja Malaysia (PDRM) dan Kementerian Luar untuk segera mengekstradisi blogger kontroversi Alvin Tan ke Malaysia. Segerakan sebeberapa boleh. Mengikut kata Timbalan Menteri berkenaan, Datuk Jailani Johari Alvin Tan yang kini dipercayai berada di Amerika Syarikat, perlu diesktradisi segera agar tindakan undang-undang boleh diambil ke atas blogger berkenaan, yang baru-baru ini dikatakan 'menghina agama Islam dengan memuat naik gambarnya dengan tatu bertulis kalimah Allah di paha kirinya' (seperti gambar bawah).
Difahamkan Kementerian sebelum ini, melalui Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia (SKMM) telah menulis surat kepada pihak pengurusan Facebook (FB) agar memadamkan imej berkenaan yang dimuat turun oleh Alvin di FB miliknya. Kini KKMM mohon kerjasama PDRM dan Kementerian Luar, kepada kerajaan Amerika Syarikat untuk ekstradisi Alvin supaya blogger berkenaan dapat dikenakan tindakan undang-undang atas kesalahan yang dilakukannya. Alvin tahu, selagi dia berada di luar negara, dia akan terlepas dari tindakan undang-undang. Sebab itu KKMM mahu Si babi Alvin segera diekstradisi agar tindakan sewajarnya dapat dikenakan ke atasnya, kata Jailani. Jailani berkata demikian ketika ditemui pemberita selepas berakhir Pertandingan Peringkat Akhir Juara Bertemu Juara Bintang Klasik yang diadakan di Auditorium Darul Makmur, Sultan Ahmad Shah, RTM Pahang, di Kuantan malam tadi. 
Turut hadir, Ketua Pengarah Penyiaran Datuk Abu Bakar Ab Rahim dan anggota Parlimen Paya Besar, Datuk Abd Manan Ismail yang mewakili Menteri Besar Pahang Datuk Seri Adnan Yaakob. Beberapa hari lepas, Alvin didapati memuat turun gambar tatu bertulis kalimah Allah di paha kirinya, dan juga kata-kata yang menghina agama dan umat Islam di FB miliknya. Sementara itu seperti yang IBM ramalkan peserta dari Kluang, Johor, Rasyidah Abd Rahim, 24, dinobatkan juara keseluruhan serta memenangi persembahan terbaik pada pertandingan itu. Tahniah Rasyidah! Rasyidah yang kini mengandung anak pertama, berjaya membawa pulang hadiah wang tunai berjumlah RM65,000 dan piala iringan. 
Kepada yang tak berjaya, jangan putus asa. Anda semua memang Juara. Bukan juara 'sex' dan seperti anak cina babi Alvin Tan. Anak cina biadap ini mesti di ajar. KIta cari dia sampai ke 'lubang cacing'. Wasallam. Dari saya ~ IBM
"ALVIN TAN, SEX, PORK, AND PERSECUTION"
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...