Monday, September 7, 2015

NONYA CHIN MEMANG HIPOKRIT, KATA BEKAS SETIAUSAHA DAPIGS

ISNIN, 07 SEPTEMBER 2015
SALAM, SALAM 1 MALAYSIA, SALAM SEJAHTERA, SALAM PERPADUAN DAN SALAM SEHATI SEJIWA

SEBENARNYA banyak lagi perkataan yang boleh dilamparkan kepada si nonya Pengerusi BERSHIT 4 ini. Tapi, biarlah. biarlah si nonya bodoh ini 'terjun dengan labu-labunya'. Buatlah berapa banyak Bershit pun, kerajaan DS Najib tidak akan goyah, tumbang. Hari ini, apabila Pengerusi Bersih, Nonya Chin Abdullah layak digelar sebagai 'hipokrit ' oleh bekas Setiausaha Organisasi DAPigs Jelutong, Mohamed Razali Abdul Rahman, ini jelas menunjukkan betapa keras kepala dan sombongnya pemimpin Bershit itu kerana masih enggan mendedahkan sumber dana RM2.4 juta bagi penganjuran perhimpunan haram di ibu negara minggu lalu. Bekas Setiausaha Organisasi DAP Jelutong, berkata, sikap Maria yang enggan bekerjasama dengan pihak berkuasa tentang sumber dana tersebut telah mencetuskan persoalan. 

Menurut Mohamed Razali, tindak-tanduk Maria itu agak menghairankan memandangkan Bershit 4.0 agak lantang mendesak kerajaan bersikap telus dalam menjawab isu-isu yang mereka bangkitkan. Maka, bekas Setiausaha DAPigs itu mencabar Maria membuat pendedahan secara terbuka sekiranya beliau menganggap dirinya seorang yang bermaruah dan berintegriti. Setakat ini tiada siapa yang tahu dari mana dana sumbangkan itu kecuali nonya Chin dan kuncu-kuncunya.  Mungkin juga Yahudi atau pihak tertentu dari negara asing. Setakat ini, Nonya Maria masih berdegil enggan mendedahkan sumber dana RM2.4 juta itu kepada pihak berkuasa walaupun didesak pelbagai pihak termasuk pertubuhan bukan kerajaan (NGO) dan individu. Razali menambah, Maria juga mesti menjelaskan akaun siapakah yang digunakan untuk me­nerima dana tersebut. 

Beliau memberitahu, persoalan tentang kaedah penyaluran dana itu timbul kerana Bershit 4.0 bukan pertubuhan yang berdaftar secara sah. Oleh itu rakyat semua mahu tahu sama ada wang berkenaan disalurkan melalui akaun perseorangan atau menggunakan proksi, ujarnya ketika dihubungi oleh Utasan Malaysai hari ini, Isnin. Kalau BERSHIT 4 mendesak supaya Perdana Menteri, DS Najib Tun Razak menjelaskan kedudukan sebenar dana RM2.6 billion (derma dari Pak Arab), maka, nonya Maria juga harus menjawab dan menerangkan isu dana RM2.4 juta tersebut. Kesimpulannya, memang jelas para pemimpin-pemimpin pakatan haram ini adalah 'Hipokrit' bapak segala 'Hipokrit'. Wasallam. Sekian dari saya ~ IBM.

"INGAT KUNING INGAT BERSHIT, OTAK PUN KUNING"
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...