Tuesday, September 15, 2015

SEBAB APA TUN MAMAK PUTTY MAHU 'HIMPUNAN BAJU MERAH' DIHENTIKAN ?? KERANA DIA BUKAN MELAYU.. DIA MAMAK. TAK ADA PERASAAN DAN SEMANGAT MELAYU LANGSUNG.

SELASA, 15 SEPTEMBER 2015
SALAM, SALAM 1 MALAYSIA, SALAM SEJAHTERA, SALAM PERPADUAN DAN SALAM SEHATI SEJIWA
IBM tak hairan jika bekas Perdana Menteri Tun Mamak Mahathir yang dah sewel, nyanyuk menganggap bahawa perhimpuan baju merah esok adalah untuk mempertahankan orang Melayu atau pun BERSIH 4 adalah rasis. Kerana apa IBM kata begitu? IBM rasa korang pun tahu kan. Mamak Putty seko ni bukan melayu pun. Beliau keturunan 'mamak'. Kalau Mamak Putty ni kata BERSHIT 4 bukan rasis, semua bangsa ada bersama, kenapa boleh terjadi insiden 'memijak' gambar pemimpin kita?. Dan, penyertaan BERSHIT 4 kali ini di dikuasai (dominasi) 90% oleh kaum Cina DAPigs. Itu bukan rasis ke?. IBM tak salahkan Mamak Kutty seko ni. Kerana kepalanya dah 'mering', tak betul dan dah kena beli oleh DAPigs. 
Jadi tak salah jika 'baju merah' nak buat perhimpunan (pay back time) kerana maruah orang melayu sudah tercemar.  Kepada Tun Mamak Putty, IBM nasihatkan tak payahlah nak melalak macam orang hilang akal. Awak tu dah tua dan janganlah cakap berbelit-belit. Lidah bercabang. Memang memalukan warga 'mamak'. Mamak yang lain baik-baik belaka. Cuma yang seko ni, tak tahu apa kehendaknya.  Kata-kata Mamak Putty yang sudah nyanyuk supaya tak payah adakan perhimpunan adalah cakap-cakap orang yang sudah kena beli. Mamak Mahathir sudah kena beli dan mudah lupa. Kenyataan bodoh si Mamak Putty ini dipetik oleh pemberita di Putrajaya hari ini. 
Kumpulan Baju Merah, dipimpin oleh Ketua Umno Sungai Besar Datuk Jamal Md Yunos akan menyertai Himpunan Rakyat Bersatu di Padang Merbok, Kuala Lumpur esok. Perhimpunan itu pada mulanya dikenali sebagai Himpunan Maruah Melayu sebelum penganjurnya, kumpulan silat PESAKA, memberitahu media bahawa ia untuk semua rakyat Malaysia. Perhimpunan esok dirancang sebagai reaksi kepada BERSIH 4 pada penghujung bulan lalu yang mendapat sokongan meluas tetapi dikaitkan media arus perdana dan pemimpin kerajaan dengan dominasi Cina dan DAPigs. Isu gambar Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dan Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang dipijak dalam perhimpunan itu juga dibangkitkan meluas sebelum ini punca sebenar kemarahan orang-orang melayu. Bangsa melayu kini benar-benar dicabar. 
Maka, esok, 16 September adalah hari 'kebangkitan orang melayu'. IBM juga difahamkan, alasan Mamak Mahathir hadir dalam kedua-dua hari perhimpunan itu bagi menyatakan bantahannya kepada pentadbiran DS Najib yang sedang terasak dengan pelbagai dakwaan. Podahhhh!. Boleh jalanlah si Mamak Putty seko ni. Negara ini bukan kamu (Mamak Putty) punya, dan jangan lupa dia bukan lagi Perdana Menteri. Harap penjilat-penjilat beliau nasihatkan Mamak seko tu supaya 'Zip' mulutnya , jangan cakap seperti orang hilang pondaman. Kalau mahu orang 'hormat ' dia, dia juga mesti tahu menghormati orang lain. Wasallam. Dari saya ~ IBM
"TUN MAMAK MAHATHIR KINI KIAN HILANG INGATAN"
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...