Friday, September 18, 2015

SIAPA YANG MEMALUKAN. MERAH ATAU KUNING?

JUMAAT, 18 SEPTEMBER 2015
SALAM, SALAM JUMAAT, SALAM 1 MALAYSIA, SALAM SEJAHTERA, SALAM PERPADUAN DAN SALAM SEHATI SEJIWA
AYAT yang paling sesuai bagi menjawap akan kenyataan Menteri Besar Selangor Azmin Ali yang bodoh lagi banggang ini ialah 'Melayu Bacul'. Terbukti, si Azmin ini adalah melayu bacul. IBM malas nak mempersoalkan dan mengulas akan rasa kecewanya si melayu bacul ini terhadap himpunan baju merah yang diadakan pada hari 2 hari yang lepas (Rabu). Sifat pembangkang memang begitu. Semua yang depa buat betul belaka. Kita buat tak boleh. Baju kuning (BERSHIT) boleh, baju merah (himpunan melayu) tak boleh. Kata Azmin banggang ni lagi, sepatutnya disambut oleh rakyat Malaysia dari semua lapisan masyarakat. Kononnya adalah sesuatu yang memalukan dan menjengkelkan negara apabila ribuan peserta baju merah berkumpul untuk menghasut kebencian terhadap kaum-kaum lain, khususnya Cina'. 

Bagaimana pulak 'baju kuning' yang tidak menghormati sempena menyambut 'Hari Kemerdekaan" di Dataran Merdeka tempuh hari? Kenapa BERSHIT 4:0 teruskan juga perhimpunan tersebut. Itu tidak 'memalukan dan menjengkelkan' negara ke? Dasar pembangkang tu pembangkang jugalah. Otak kuning. Bagi rakyat dan kami yang berbaju merah, kalau si Azmin baruah ni kata, tiada perkataan dapat mengambarkan betapa meluat dan malunya beliau melihat orang Melayu dengan baju merah, lelaki dan perempuan melaung slogan serta ekspresi perkauman. Bagi kita orang khususnya rakyat negeri Selangor lagi 'meluat' tengok pemimpin-pemimpin PKR yang jijik, tak bermaruah, sanggup di perkuda-kudakan oleh DAPigs. 

Kepada melayu-melayu PKR dan yang bergelar 'Otai-Otai' yang kononnya sanggup mengadaikan nyawa demi menjaga maruah bangsa Cina sial dan babi tu, satu sahaja saranan IBM kepada korang. Bila korang 'mampus' nanti, suruh bangsa Cina uruskan jenazah korang. Mandikan, kapankan, bawa ke kubor dan talkinkan. Moga si Azmin dan melayu-melayu PKR selamat di muka bumi Malaysia yang tercinta ini. Bagi kami (bangsa melayu) si 'baju merah' tetap akan mempertahankan maruah bangsa melayu, agama dan tanah air. Hidup Melayu! Hidup UMNO!. Wasallam. Dari saya ~ IBM#PJUDIHATIKU.
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...