Monday, September 14, 2015

HIMPUNAN 'BAJU MERAH' : PAS TERLIBAT ATAU TIDAK, PERHIMPUNAN DITERUSKAN. PAS BOLEH BELAH! BACUL!!

ISNIN, 14 SEPTEMBER 2015
SALAM, SALAM 1 MALAYSIA, SALAM SEJAHTERA, SALAM PERPADUAN DAN SALAM SEHATI SEJIWA
DALAM bahasa mudah : "Ada ke PAS atau tidak di dalam Himpunan “baju merah” yang bakal dianjurkan di ibu negara pada 16 September ini, tidak jadikan kudis. Perhimpunan tetap akan diadakan Persetan dengan 'kebaculan' PAS yang dianggap penakut. Tak ada 'telo'. Walau apapun yang dikatakan pemimpin PAS yang penakut dan tak bermaruah bahawa depan merugikan negara serta merosakkan imej Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak. Itu cakap-cakap bodoh, binggung dan bacul dari PAS. Pemimpin PAS, Timbalan Presiden PAS Datuk Tuan Ibrahim Man (gambar kecil atas kanan) adalah pemimpin yang tidak berperinsip. Hidung mudah ditarik, telinga mudah di tindik. Itu sebab DAPigs dengan mudah 'membuli' PAS yang tidak mempunyai. Kononnya parti Islam itu mempunyai prinsip dan tidak terlibat dengan himpunan tersebut. Prinsip?...prinsip 'taik kucing' depa? (PAS). 
PAS menggangap bahawa perhimpunan tersebut menyuburkan unsur perkauman ini langsung tidak membantu negara malah ia melemahkan perpaduan nasional dan akan merosakkan lagi imej Najib kerana dianjur oleh orang besar Umno, kata pemimpin PAS yang bodoh lagi bacul itu. Dalam pada itu (Tuan Ibrahim) turut melahirkan kekesalan ekoran lambang dan bendera PAS disebarkan seolah-olah mereka terlibat dengan perhimpunan itu. PAS berasa kesal di atas tindakan pihak tidak bertanggungjawab yang menyebarkan bendera dan lambang parti PAS dan cubaan mengaitkan parti di dalam himpunan 16 September ini. PAS menegaskan ia tidak terlibat dalam himpunan tersebut. Alahai, tanpa PAS pun tak ada hal. 
Perhimpunan diteruskan. IBM nak tanya PAS. Kenapa BERSHIT 4:0 buat perhimpunan boleh dan 'baju merah' tak boleh? Nampaknya PAS adalah sebua parti yang cakap tak serupa bikin. Presidenya cakap lain, Pemudanya cakap lain, dan kini Timbalan Presiden PAS pulak cakap lain. Parti apa PAS ni? Masih 'Parti Ajaran Sesat' ke?. Jangan marah ye. Kerana sememangnya PAS sudah sesat. Tapi, ada sesetengah pemimpin PAS yang mahu menjalini hubungan dengan UMNO. Syabas dan tahniah!. (gambar diatas tidak berbohong). Fikir-fikirkan. Wasallam. Sekian dari saya ~ IBM
"PAS PARTI YANG TIDAK MEMPUNYAI PRINSIP. PAS BUKAN PEJUANG RAKYAT"

4 comments:

  1. PASlacor ni hanya berani tunjuk samseng dengan UMNO je.. berpuluh tahun berperang dengan UMNO maki hamun pulau memulau.. bila tiba masa PAS dijijak dibuli dihina DAP dan PKR, PAS mcm org yg di beri Syabu.. khayal.. hilang telor, nak kate pondan ke betina taktau lah tp dayus tahap gaban.

    Semasa PAS berada 'dipuncak' khayal dulu apa sahaja UMNO buat mereka akan serang setiap hari.. kutuk maki org2 UMNO

    Skrg bila mereka di maki kutuk DAP dan PR.. mereka kelu, kebengongan, keliru.. akhir kata bodoh mcm kena 'nasi kangkang'.

    Utk berperang dengan UMNO sanggup jadi balaci kafir sejak BERSHIT pertama hinggalah kini. Tapi bila ajak Himpunan Rakyat baju Merah untuk mengembalikan maruah org Islam Melayu mereka bacul.. masih terkenang pelacoran yg 'enak' dengan DAPig..

    ayat yg disusun oleh pemimpin mereka bila komen tentang PR pun disusun begitu hormat, lapik dan brhati2.. punyelah nak jaga sgt kapir DAP..

    Semoga Tuhan hacorkan PAS lenyap.. padan muka.. munafik je PAS ni.. skrg tgh lemah slow lah perang dgn UMNO. Ajak bersatu xnak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ibm ~ PASDAPX,

      Salam. Itulah hakikat sebenarya. PAS memang tidak berubah. Dulu, kini dan selamanya bermusuh dgn Umno. Biarkan...biarkan. Kini Pas sudah kelihata lemah, kepanasan bak cacing. Nak kembali bersatu bersama Umno segan, kerana dah terlepas cakap. Kita tunggu sahaja di PRU ke14 nanti. Dari situ kita boleh lihat sejauh mana kekuatan PAS da kemana hal tuju perjuangan PAS yg tiada penghujung. Pi mai pi mai tang tu jugak kata org utara...Kepala Pas dah dipijak oleh DAPigs, kini PKR pulak nak pujak Pas. PKR pujuk Pas utk bersama dalam pakatan semata2 utk politik mereka. Kerana apa? kerana PKR tahu mereka pun lemah....

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  2. Terima kasih Tuan kerana berikan pulang lontaran pendapat di sini,

    bg sy UMNO tetap trbaik dr dulu dan kini Inshaa Allah. Usah tipu dan putar belit.. Tuhan Maha Melihat,.
    bukti sudah cukup terang. Even skrg Najib dipalit dengan mcm2 tuduhan dan fitnah, beliau tabah dan UMNO terus berkerja, itu dasar parti dan pemimpin yang berjasa untuk rakyat.. bukanseperti PAS dn PR parti-hidup-untuk-ceramah, berceramah petah bercakap, usung tabung duit untuk perah wang, akhirnya satu habuk pun xde utk rakyat..

    Kenang jasa2 dari DASAR2 pemerintahan UMNO..jwb dgn hati yg ikhlas.. sbg rakyatapakah bukti yg kita mahu dan compare/bandingkan dgn dasar2 puak2 yg petah bercakanp 24jam.. apa jasa2 mereka untuk rakyat?

    lahirnya teknokrat2, bijak pandai, yg dihantar belajar ke luar negara semasa zaman Melayu hanya kenal ubi kayu dan kicap masin, kemudia dtg infrastruktur2. Berpuluh agensi2 kerajaan untuk rakyat seperti MARA, FAMA, FELDA, FELCRA..

    yg terkini cuba travel dgn perkhidmatan KTM high speed KL-Pdg Besar, rakyat diberikan kemudahan trbaik, sehingga untuk membuang sampah pun takperlu bangun, Bangla pekerja kebersihan dalam tren koc akan membawa tong sampah bergerak memungut sampah dr penumpang..berulang alik dalam koc 6 gerabak itu.. membukti betapa rakyat Malaysia ini dihidangkan dengan kemudahan kelas maju.. tetapi pemain2 politik anti Kerajaan menghasut konon rakyat 'ditindas'? UMNO rasuah, Najib korup negara ini sudah hancur sejak merdeka lagi. jgn bohonglah.. pengurusan yg benar2 korup takkan hasilkan apa yg kita kecapi skrg..

    maaflah sy bukan nak mengampu sesiapa tp dari kacamata ikhlas sebagai rakyat biasa dan sy lihat ramai rakyat Malaysia semakin angkuh terutama bangsa Cina dan elitus Melayu.. lupa daratan..

    insafilah segala mcm tragedi melanda umat Islam yg Tuhan Allah SWT mahu kita bersatu padu... lihat PAS.. bila mereka angkuh enggan bersatu, mereka bukan semakin gagah sebaliknya mereka sedang HANCUR mcm anai2 memakan kayu...

    jgn biarkan UMNO dijahanamkan oleh orang yang tiada accountability yang tidak dipertanggungjawabkan.. org yg dah pencen boleh berkata apa sahaja hakikatnyua jika jadi apa2 kesilapan bukan orang itu yang akan di cari atau diprtangungjawabkan..



    kepada Tuan IBM..teruskan perjuangan tuan melontarkan entry2 yg baik walaupun ada satu kelompok bloggers parasit lagi 24 jam menyerang kepimpinan UMNO..wpun berpayung dibawah UMNO.. itulah dasar2 org2 TAMAK dan GILA KUASA yg sedat giat dihasut syaitan.. utk pecah belahkan kita.


    Wslm

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...