Thursday, September 3, 2015

MAT SABU PEMIMPIN BERSIH DAN AMANAH?? KORANG FIKIRLAH SENDIRI....

KHAMIS, 03 SEPTEMBER 2015


SALAM, SALAM 1 MALAYSIA, SALAM SEJAHTERA, SALAM PERPADUAN DAN SALAM SEHATI SEJIWA

BILA kita dedahkan perilaku dan perangi buruk para pemimpin-pemimpin pakatan haram ini, ramai dikalangan pengikut-pengikut tegar mereka yang melenting, tak percaya apa yang kita paparkan tentang pemimpin-pemimpin yang mereka sanjung. Ini bukan pasal nak mengaibkan seseorang. Kita bukan berperangai seperti mereka membuat tuduhan yang membabi buta. Tapi, lihat gambar yang didedahkan oleh pemberita akan peri laku seorang pemimpin yang mereka sanjung tinggi. Gambar tersebut sudah cukup menceritakan segala-galanya akan peri laku pemimpin-pemimpin pakatan haram ini. Setelah didedah, mereka akan nafikan. IBM bukan nak reka cerita atau menabur fitnah. 
Bayangkan seorang pemimpin yang terlalu banyak bercaka tentang betapa bersihnya diri beliau, cekap, amanah dan segala-galanya bersih, mengelak dan enggan mengulas kontroversi aksi 'mesranya' dengan wanita-wanita semasa diperhimpunan haram BERSIH 4 yang tersibar meluas di Internet. Itulah wajah sebenar bekas Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu yang kini menjawat jawatan Presiden Parti Amanah Negara. Beliau cuba lari apabila diminta ulaskan perkara tersebut. Kononnya beliau sedang sibuk berkempen mempromosi penubuhan Islam baru yang diumumkan pada Isnin lalu. Ekoran dari insiden yang memalukan itu, untuk menutup lubang kemalun Mat Sabu, 
Semalam, Rabu ketua pengiringnya Aris Awang memohon maaf ekoran kejadian itu dan menjelaskan ia berlaku di luar kawalan. Gambar yang tersebar memaparkan seorang wanita memegang memimpin tangan Mohamad serta seorang gadis remaja yang menyandar rapat kepalanya ke bahunya ketika bergambar kononnya bukan kehendak Mat Sabu. Itulah jawapan yang selalu mereka berikan apabila salah-laku pemimpin-pemimpin mereka di kritik dan didedahkan kepada umum. Tapi, bagi pandangan IBM, amalan itu bukan kebiasaan bagi seorang apatah lagi bekas pemimpin PAS seperti Mat Sabu yang memimpin sebuah parti Islam satu ketika dahulu. 
Cuba bayangkan sekiranya ianya berlaku kepda pemimpin-pemimpin UMNO dan BN. Hukumnya haram, tapi bagi mereka semuanya halal. Dan sudah tentu satu dunia mereka (pembangkang) canangkan. Susulan kejadian itu, IBM berpendapat bahawa Mohamad Sabu tidak layak digelar pemimpin yang memperjuang Islam, amanah dan bersih. Mat Sabu wajib dikritik hebat oleh musuh politiknya, dan kepada pengikut-pengikut PAS yang merancang untuk tinggalkan PAS bagi menyertai parti baru Mat Sabu, fikirlah habis-habis. Mat Sabu bukan pemimpin yang benar baik, jujur dan amanah. Beliau tak ubah seperti 'syaitan bertopengkan manusia'.  Wasallam. Ikhlas dari saya ~ IBM.
"INGAT NORMAH INGAT MAT SABU"

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...