Thursday, September 3, 2015

PM BIDAS MAMAK MAHATHIR YANG MUDAH LUPA

KHAMIS, 03 SEPTEMBER 2015
SALAM, SALAM 1 MALAYSIA, SALAM SEJAHTERA, SALAM PERPADUAN DAN SALAM SEHATI SEJIWA

MANUSIA mana yang tak marah apabila setiap hari diserang dan difitnah.Kalau ia pun hendak menegur, atau perbetulkan keadaan, bukan itu caranya. IBM yakin ramai diluar sana setuju dengan luahan hati Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak pada Khamis yang berkata Tun Dr Mahathir Mohamad@mamak tidak sepatutnya mencari tumpuan atau mencari publisiti atau ingin kembali popular kerana beliau tidak lagi menerajui pentadbiran negara. Beliau bukan lagi Perdana Menteri, beliau tidak sepatutnya mencari tumpuan, kata DS Najib semasa memulakan ucaptamanya pada Simposium Pasaran Modal Sedunia di sini. Dr Mahathir kebelakangan ini begitu lantang mengkritik Najib dan malah memintanya meletak jawatan berhubung isu 1Malaysia Development Berhad (1MDB. 
Walaupun didalam ucapannya, Perdana Menteri tidak menyebut nama Tun Mahathir secara khusus tetapi jelas siapa tokoh yang dirujuk oleh beliau. Tidak pernah terlintas dalam fikiran beliau bahawa seorang daripada Perdana Menteri yang terdahulu dari beliau, kini menentang beliau dengan cara begitu kotor sekali,  kata DS Najib. Seterusnya Perdana Menteri menegaskan yang beliau tidak akan meletak jawatan dan tunduk daripada mana-mana pihak semata-mata untuk menjatuhkan beliau. Tegasnya lagi bahawa kerajaan mempunyai cara tersendiri untuk menyelesaikan isu 1MDB, bukan melalak, meraung sana-sini seperti yang dilakukan oleh mamak Tun Mahathir. 
IBM difahamkan, Tun kini berada di luar negara, kononnya sedang berada di Jordan. Apa si mamak tu buat kat Jordan tu? Nak cari penderma dana RM2.6 billion tu ke? Atau nak memburuk-burukkan nama Perdana Menteri lagi ke? bertambahlah pahala untuk DS Najib, dan bertambahlah dosa si mamak puttey seko tu. Dia tak ingat ke yang usia dia dah lanjut...dah 90 lebih. Bila-bila masa sahaja pi.........Opss!..kepada penjilat tegar Tun, jangan marah ye. Ini hanya pandangan peribadi saya. Tidak mewakali mana-mana pihak. Huhuhuhu....Wasallam. Ikhlas dari saya ~ IBM 
"TUN MAHATHIR SUDAH LUPA DIA BUKAN LAGI PERDANA MENTERI. SEMEMANGNYA TUN MUDAH LUPA"

7 comments:

  1. Cow nie memang macai terlaris, cow marah tak pa, memang tue perangai cow, tapi aku kesian kat emak bapak cow yang tak cukup mengajarkan cow supaya bersopan dengan kata2 terutama pada orang2 tua saperti Ayahnda Tun, ingat minta maaf lah semasa beliau masih hidup, ingat lidah cow akan dibakar oleh api neraka kelak, insyallah!.

    ReplyDelete
  2. ibm ~ Katakana puru,

    Kesian juga mak-bapa cow ajar cow menjadi penjilat org yg gila kuasa, pencetus fitnah gara2 gila kuasa. Moga cow di laknati oeh Allah bersama2 dgn ayahanda yg cow sanjung....kesiannnnnnn

    ReplyDelete
  3. Giler sorang macai Madey Keling. Sudah tak jadi PM tapi dia berlagak seperti maharaja untuk atur ikut telunjuk kakinya. Apakah zaman dia jd PM orang lain boleh buat begitu?

    Hebat sgt kah Tun Keling Kutty ini sehingga semua air ludahnya macai akan jilat??

    Cow..cow.. agaknya Katakan puru ini bapak nya Cow?

    Menjelikkan budak Cow ni menyurukan kita menyembah keling laknat 'ayahnda cow'? sorrylah sudha cemar diri turun Bershit nak cari polulariti tapi tak popular.. puihhhh!

    ReplyDelete
  4. ibm ~ izham mohd,

    Salam.
    Mamak Tun kutty suduah lupa....mudah lupa...hehehehe..dan macai2 dia pun mudah lupa..

    ReplyDelete
  5. ibm ~ batuk

    Tanya apa?...tanya Tun lebih baik...perosak mahkluk dan negara...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...