Wednesday, September 23, 2015

PORTAL PEMBANGKANG TUDUH HIMPUNAN 'BAJU MERAH' DITAJA AHLI PERNIAGAAN MELAYU. APA MASALAHNYA??

RABU, 23 SEPTEMBER 2015
Salam, Salam 1 Malaysia, Salam Sejahtera, Salam Perpaduan Dan Salam Sehati Sejiwa
APA masalahnya dengan pembangkang ni? Kalau nak pertikai kan hal orang lain, korang tu pulak macam mana? Jangan menyunding jari pada sebelah pihak sahaja. Himpunan 'baju merah' atau Himpunan Rakyat Bersatu yang menyaksikan sebahagian peserta dilaporkan dibayar, sebenarnya ditaja ahli perniagaan Melayu, dan bukan parti UMNO, kata jurucakap penganjur Datuk Jamal Md Yunos. Beliau berkata demikian sewaktu ditanya sama ada penganjur bersedia mendedahkan jumlah yang dikutip daripada jualan baju-T himpunan 16 September itu, seperti yang dilakukan Bersih 2.0, penganjur perhimpunan Bersih 4. Mungkin (jualan) baju-T kita boleh umumkan. 
Sebelum ini pun ada ahli-ahli perniagaan Melayu yang membantu mereka yang datang. Termasuklah komen-komen kata peserta dapat RM30, RM50, RM100. UMNO tidak pernah menaja, kecualilah ada ahli-ahli perniagaan yang membantu memberikan sumbangan, kata penganjur 'baju merah' Datuk Jamal Md Yunos  selepas membuat laporan polis di Ampang, tengahari tadi. Jadi apa masalahnya dengan portal pembangkang ni? 
IBM nak tanya, siapa yang taja kumpulan 'BERSHIT 4:0"?. Kalau bukan ahli perniagaan Cina 'babi' siapa lagi.  Betul tak? Kalau Menteri Dalam Negeri (KDN), DS Ahmad Zahid Hamidi memberi amaran supaya jangan bermain 'api', IBM pun cuba nak ingat puak-puak 'baju kuning' ni. Jangan cuba-cuba bermain 'api'. Kelak tangan dan seluruh badan terbakar. Sekian dari saya ~ IBM#PJUTETAPDIHATIKU.
"API KECIK-KECIK JADI KAWAN BILA BESAR JADI LAWAN"
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...