Sunday, June 5, 2011

Program turun padang bersama Timbalan Perdana Menteri

DARI MEJA IBM :

ASSALAMU'ALAIKUM W.B.T SALAM UKHWAH DAN SALAM SEJAHTERA

Program Turun Padang

KUALA LUMPUR, 5 Jun -- Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin (depan tengah) diiringi isteri, Puan Seri Noorainee Abd Rahman berjalan menuju ke Flat Jalan Tun Razak, Kampung Baru sempena Pogram Turun Padang Sekitar Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur di sini, hari ini.

Sarapan pagi 1 Malaysia

Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin beramah mesra bersama penduduk yang menghadiri majlis Sarapan 1Malaysia bersama beberapa pertubuhan badan bukan kerajaan (NGO) Parlimen Batu pada Program Turun Padang 'Rakyat Didahulukan' di Taman Bullion Mewah di sini, hari ini.

Program Turun Padang

Program Turun Padang


Lawatan ke IPD Dang Wangi

Komen IBM : Satu pendekatan yang bijak oleh Timbalan Perdana Menteri. Prorgam seperti ini harus diteruskan oleh semua wakil-wakil rakyat Barisan Nasional (BN) bagi mendekati rakyat dan akar umbi. Program turun padang ini juga jelas keperhatinan yang ditunjukkan oleh Tim. Perdana Menteri dan bukan sekadar turun padang bila menjelangnya PRK atau PRU. Syabas Tan Sri Muhyiddin, teruskan program-program seperti ini, insyallah ini akan mengembalikan keyakinan rakyat terhadap BN.
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...