Tuesday, December 27, 2011

Akhirnya SU PKR Mengaku!!! Ajak Ahlinya Berdemo Di Mahkamah Pada 9 Januari !!!!


PASAL berdemo bagi kat depa. Haram ke halal ke, depa apa peduli. Janji mereka dapat berdemao. Entah apa yang syoknya berdemo ni, IBM pun tak faham.


Tarikh 9 Januari 2012, adalah satu tarikh yang amat-amat dibenci oleh anggota parti PKR dan juga ketuanya, Anwar Ibrahim. Apa tidaknya, tarikh yang akan di benci dan dingat oleh Anwar sehingga hayatnya. Tarikh itu jugalah yang akan menamatkan riwayat 'politik' Anwar dan juga membawa kehancuran kepada parti PKR.


Apa yang IBM dengar, mereka telah menyusun strategi, mengarahkan penyokong dan anggota parti menerusi pesanan ringkas (SMS) untuk berkumpul di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur pada 9 Januari depan untuk membuat huru-hara sekiranya Anwar di jatuhkan hukum oleh Mahkamah terhadap kes liwatnya yang sudah berlarutan sehingga hampir dua tahun. Kes mahkamah yang terpanjang di negara kita ini.

Bila dah beri arahan, nafi pulak. Setiausahanya, Saifuddin Nasution menafikan sekeras-kerasnya bahawa beliau ada menghantar pesanan SMS tersebut. Bagi IBM, itu adalah penafian yang tak benar. Kalau tak ada angin mana kan pokok bergoyang. PKR seperti biasa akan menuduh bahawa itu adalah merupakan satu lagi fitnah jahat dari Umno. Umno lagi, lagi-lagi Umno. Haramjadah punya Saifiddin.


IBM nak bagi tahu kat hampa semua, janganlah nak main sandiwara keling. Semuanya tu dah lapok, tak boleh pakai. Memang dah dasar parti korang 'Parti Kelantung Rakyat', atau 'Parti Kencing Rakyat' (PKR). Memang itulah kerja korang. 

Kalau di-fikir-fikirkan, siapa yang kuat fitnah? siapa yang kaki kelentong?, dan siapa yang kaki kencing rakyat?...jawapanya mudah je..korang lah. Tak payah cakap banyak wahai Saifuddin bahlol lagi tolol. Kita tunggu pada 9 Januari depan ni. Kita nak tengok kuat mana korang yang ingin berdemo. Tungguuuuuuu...kita tengok siapa yang kena?

DALAM ASPEK POLITIK, ANWAR DAH BOLEH BERSARA, DAN DARI ASPEK AGAMA PULA, RUMAH KATA PERGI, KUBUR KATA MARI, KHAS UNTUK ANWAR IBRAHIM, AL-JUBURI DAN PEMBOHONG NO 1 NEGARA.



2 comments:

  1. Turun ramai-ramai beri sokongan bukan untuk berdemo...ceh otak batak ni memang suka menipu. Jentera Biro Antarabangsa PKR dan Yahudi telah membayar wang yang besar untuk mengupah para pendemo berdemo di depan kedutaan besar Malaysia di Jakarta, Manila, Bangkok, Sydney, London, Hong Kong, Berlin, Paris dan Washington untuk menyokong Anwar bermula 9 Januari ini.
    Jom kita tengok ramai-ramai golongan gay berteriak menyokong Anwar nanti!

    ReplyDelete
  2. Salam bro MAG,

    Agaknya Saifuddin ajak penyokong2 dn ahli2nya berarak mengiringi Anwar ke Sungai Buloh kot...yang pasti, penyokong dari golongan gay dan tentu menangisi permergian Al-juburi ke Sg Buloh. Bye, bye nuar. Selamat beristerihat di sana dgn tenang dan aman.

    Negara tentu aman tanpa gelagat dan tipu muslihat mu. Arios!!!.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...