Wednesday, December 14, 2011

Habis Le Anwar, Ramai Lagi Yang Tinggalkan PKR..

TEKANGKANG lagi nampaknya si Anwar. Kes liwat ll nya sudah menghampiri kepenghujung, dan ditambah pulak dengan PRU ke-13 akan berlaku bila-bila masa saja lagi, PKR terus dilanda masalah dalaman parti. Seorang demi seorang anggotanya keluar dan meninggalkan parti itu.
Terkini, satu lagi tekanan buat Anwar, kerana selama ini dia selalu tekan orang, termasuk le tekan buntut orang, sekarang gelaran dia tertekan. Berita terbaru, seorang lagi Ketua Cabang PKR, iaitu PKR Bukit Gelugor meninggalkan parti. Kecewa dengan perjuang parti yang tidak lagi produktif dan tidak menunaikan janji-janji mereka terhadap rakyat.
Di tambah pulak cara kepimpinan Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng yang pemerintahannya ala 'genster' dan kuku besi. Selalu benar LGE menggunakan kuasanya sebagai Ketua Menteri dan mencampuri urusan dalaman Majlis Perbbandaran. Nampaknya, Anwar tak tidur lena le kali ni. 

Saban malam dia bermimpi yang buruk-buruk. Tak lama lagi Penjara Sg buloh memanggilnya. Maka terkuburlah impian dia  nak menawan Putrajaya dan menjadi Perdana Menteri. Kepada pengikut-pengikut dan penyokong PKR, apalagi tunggu, cabut je le, tinggalkan segera PKR sebelum terlambat. 

PETIKAN DARI : MALAYSIANINSIDER


TINGGALKAN PKR PARTI KELENTONG RAKYAT  PARTI YANG DIDUKUNG OLEH PELIWAT NEGARA DAN PENGKHIANAT NEGARA. ANWAR HARUS BERTAUBAT!!
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...