Tuesday, December 27, 2011

Kempen 901!!! Sah Anwar Sudah Yakin Diputuskan Bersalah!!!



Walaupun Anwar Ibrahim pada 15 Disember lalu begitu yakin bahawa hakim akan memutuskan beliau tidak bersalah atas tuduhan meliwat bekas pembantunya, Mohd Saiful Bukhari Azlan, 9 Jan ini, namun tindakan Ketua Umum PKR itu membuktikan sebaliknya.
Inilah yang yang dikatakan dissociative identity disorder (DID) yakni tidak sama antara apa yang diucap dengan apa yang dilakukan.
Dari keghairahan mengatur perjumpaan bersama anak muda termasuk di kediaman peribadinya,Bukit Segambut,hingga melangkah ke gereja Full Gospel Tabernacle,Subang Jaya untuk meraikanChristmas hi-tea anjuran National Evangelical Christian Fellowship (NECF),24 Dis semuanya menjurus ke arah itu.Difahamkan, perancangan seterusnya, pada 28 Dis ini, jam 11 pagi, bertempat di Kelab Sultan Sulaiman, Kuala Lumpur akan diadakan majlis pelancaran Program Bebaskan Anwar 901.
Blogger Angin Perubahan berpendapat jika Anwar sudah menggerakkan program seumpama itu bermakna beliau sudah yakin akan didapati bersalah.
“Maknanya Anwar sudah yakin bahawa dia akan masuk ke penjara. Maknanya Anwar sudah yakin dirinya juga sudah bersalah dan tidak mampu lagi membela dirinya sendiri. Peguam kesayangan Anwar pun sudah mengakui bahawa memang wujud hubungan liwat tersebut tetapi secara suka sama suka.Rakyat sudah celik. Mereka bukan lagi percaya bulat-bulat dengan apa yang Anwar perkatakan. Mereka sudah tahu mana yang separuh benar, mana yang salah dan mana yang putar belit Anwar sendiri.
Kalau begitu, mahkamah di negara ini tidak boleh dianggap adil kalau menjatuhkan hukuman kepada Anwar ??? Hanya adil kalau menjatuhkan hukuman kepada pemimpin UMNO sahaja. Begitukah tafsiran keadilan mahkamah bagi pembangkang ??? Dangkal dan terlalu berat sebelah tafsiran itu”, kata blogger itu.
SUMBER : BADUT RAKYAT. TERIMA KASIH.
NEGARA AMAN TANPA PELIWAT. PAKATAN REPUT AKAN LUMPUH TANPA ANWAR.
TOLAK PAKATAN RAKYAT KERANA MENYUSAHKAN RAKYAT.


Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...