Monday, December 19, 2011

Sindiket 'PELACURAN' Pelajar Terbongkar, Ahli Parlimen PKR Terlibat??

Bangsat, memang manusia bangsat cina seko ni. Inilah keturunan cina yang terlalu banyak mengketedarah 'babi' banyak sangat. Itu sebab perangainya tak tumpah macam seekor babi, babi hutan. Kalau di negeri Arab, dia ni dah LAMA ditangkap dan di rejam dengan batu di khalayak ramai sampai mati. bila le dia ni, Anwar dan the gangs (PKR) nak mampus!!!. Tengah marah ni, betui-betui marah ni. - IBM.

Nilai politik para pelajar ini ibarat bohsia yang diumpan top-up prepaid oleh bohjan untuk dijadikan habuan selingkohan politik gampangan haprak pakatan.

Pisau melihat tindakan PKR & pakatan menggunakan khidmat budak budak hingusan untuk menyerang Umno satu tindakan pengecut.Tian Chua dan beberapa pemimpin PKR menjadi dalang merancang menyerang Ibu Pejabat Umno dan bertindak biadap menurunkan bendera Presiden parti Ds Najib
Jika inilah jenis provokasi yang dibuat oleh pencacai,anjing anjing dan barua pakatan maka mereka sengaja mahu mencetuskan kekacauan dan pergaduhan.
PKR dah jual ! Sudah pasti ia akan HABIS Di Beli tak lama lagi!
Pisau berasa kesian pun ada jugak pada budak budak melayu banggang tak cukup CGPA ni,anda nampak tak budak cina atau india yang berarak? Siapa yang mengetuai perarakan haram? Tian Chua! Siapa jadi kaldai dan anjing kepada ahli parlimen sosialis ini? Budak melayu!
Pisau kata ” student yang gila politik ni serupa budak sekolah yang baru belajaq hisap rokok,baru kena sebatang dah berasa diri dewasa & macho ”
Sumber : www.pisau.net
PKR : PARTI KELENTONG RAKYAT, PARTI KENCING RAKYAT. KATAKAN TIDAK PADA PKR.
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...