Friday, December 9, 2011

ANWAR DAN AZMIN TERKEJUT 'BERUK' BILA DENGAR UMMI NAK BERTANDING!!

Apakah reaksi Anwar dan Azmin bila mendapat khabar Ummi akan bertanding di PRU nanti?


MENGEMPARKAN jugak bila heboh sana-sini bercerita tentang adik kepada Timbalan Presiden PKR, Ummi Hafilda Ali kemungkinan akan bertanding dalam pilihan raya umum akan datang sekirannya dicalonkan. Tidak pulak di beritahu di mana. Berita ini sudah tentu mendatangkan kerunsingan kepada musuh ketat Ummi, iaitu Anwar dan abangnya sendiri.

Bagaimana pun, mengikut sumber yang IBM dapat, keputusan sama ada bertanding sebagai calon terletak kepada pucuk kepimpinan negara untuk memutuskannya. Tapi, IBM kurang pasti tempat mana yang akan di pilih oleh Ummi sekiranya beliau di pilih. Menurut Ummi lagi, kalau kepimpinan merasakan beliau layak, alhamdulilah, tapi, kalau tidak layak pun tak mengapa, katanya.

Bagi Ummi, apa yang lebih penting ialah untuk membantu kerajaan bagi mendedahkan 'pekung' pembangkang dan siapakah mereka yang sebenarnya. Menurut Ummi, dia akan terus menjelajah ke seluruh negara untuk berceramah bagi tujuan itu. Sepekara lagi, Ummi menegaskan, usaha untuk membongkar 'hipokrasi' pembangkang akan diteruskan selagi pemimpin utama dalam pakatan itu tidak sedar akan kesalahan mereka.

Dan, beliau akan hentikan kempen dan siri jelajah beliau selepas mereka 'bertaubat' dan kembali ke pangkal jalan. Agak-agak kecut tak teluk Anwar dan Azmin?..Hehehehe..saja tanya. Apapun IBM mendoakan agar apa yang diharapkan oleh Ummi ini akan menjadi kenyataan, selamat maju jaya dan selamat berjuang kepada Ummi Hafilda.

UMMI HAFILDA AKAN TERUS MEMBAYANGI PKR SEHINGGA PKR TERSUNGKUR KE BUMI. HANCUR PKR DAN PAKATAN RAKYAT!!
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...