Sunday, December 18, 2011

Ezam Kata Anwar Pembohong, Fitnah Tun M


SEPULOH ayat yang keluar dari mulut Anwar Ibrahim, hanya satu sahaja yang boleh di terima pakai. Yang bakinya semua bohong, bohong semata-mata dan kadang-kadang semuanya tak boleh pakai. Begitulah juga ketika berceramah, baik didalam negeri atau luar negara, semuanya bohong. Memang pada satu ketika, rakyat seolah-olah percaya apa yang Anwar katakan. Apatah lagi di luar negara. Memang itulah yang seronok di dengar oleh pemimpin-pemimpin Mat Saleh.

Demi dendam kesumatnya terhadap Tun Mahathir, beliau sanggup melemparkan fitnah terhadap mantan Perdana Menteri menuduh Tun Mahathir pernah menulis surat kepada Bank Dunia untuk meminta bantuan semasa krisis kewangaan pada 1999. Pandai betul Anwar bersediwara. Tapi, itu semua adalah fitnah belaka. Sebaliknya kebenaran tercetus di pihak Tun Mahathir, kerana pembohongan Anwar itu di bongkar sendiri bekas rakan pejuangannya, Ezam Mohd Noor. 
Di dalam laman Twitter Ezam, beliau menulis, Anwarlah dalangnya yang menghantar surat ke Bank Dunia dan IMF, bukan Tun Mahathir, tipu. Dan Anwar merayu supaya permohonan itu diluluskan. Apa taknya, dah tentu dapat komisyen. Kaya le Anwar Ye. Kata Ezam lagi, kalau beliau buat fitnah, dia mencabar Anwar supaya 'menyaman' beliau di mahkamah. Anwar, ada berani ke?


ANWAR MENGHITUNG HARI UNTUK KE SG BULOH. BEREHATLAH KAMU DI SANA.
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...