Thursday, December 22, 2011

Anda Masih Ingat Artis Ini?

Kepada peminat-peminat hiburan tanah air, masihkah anda ingat pada penyanyi ini?..Dia di antara artis yang agak popular di era 70an dengan lagunya 'Nora'. Tak payah le IBM nak perkenalkan beliau kepada anda semua. 

Berita terkini, mungkin ramai peminat-peminatnya sudah tahu, Latif Ibrahim kini  terlantar di Hospital. Cerita lanjut di bawah ini :

Latif Ibrahim kritikal di IJN


KUALA LUMPUR 21 Dis. - Penyanyi veteran tanah air, Abd. Latif Ibrahim atau lebih dikenali sebagai Latif Ibrahim, 61, kini berada dalam keadaan kritikal di Institut Jantung Negara (IJN).

Penyanyi lelaki era 70-an yang terkenal dengan lagu Nora itu dimasukkan ke Unit Rawatan Koronari (CCU) IJN setelah diserang sakit jantung di rumahnya, Ahad lalu.

Adiknya yang juga penyanyi popular, Datuk Khadijah Ibrahim berkata, walaupun masih berada dalam keadaan kritikal, namun Latif sudah boleh berkomunikasi.

"Dia (Latif) sudah sedar dan mula bertutur, namun dalam kadar yang sangat sedikit. "Buat masa ini, kami sedang menunggu kepulangan doktor yang menguruskan Latif balik dari Surabaya, Indonesia bagi mendpatkan keputusan berhubung keadaan kesihatannya.


“Saya harap orang ramai dapat sama-sama mendoakan kesihatan Latif Ibrahim dan dia akan kembali sembuh seperti sediakala,” katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini, hari ini.

Buat masa sekarang, jelas Khadijah, pelawat tidak dibenarkan menziarahi abangnya itu atas nasihat pihak IJN.



P/S Marilah kita sama-sama mendoakan agar Latif Ibrahim cepat sembuh dan kembali seperti biasa. Dah lama tak dengar suara Latif di corong2 radio. Rindu pulak rasanya. Dia mempunyai suara 'jantan' yang agak memukau peminat2nya. - IBM
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...