Thursday, December 1, 2011

Ucapan Muhyiddin Membuat 'Telo' Salahuddin Tersentap

ASSALAMUALAIKUM SALAM SEJAHTERA DAN SALAM 1 MALAYSIA

MARAH bebeno Naib Presiden Pas, si Salahuddin dengan ucapan Timbalan Presiden UMNO, Tan Sri Muhyiddin Yassin semasa merasmikan Mesyuarat serentak tiga sayap Umno malam semalam.

Apa tidaknya, dengan lantang Tan Sri Muhyiddin mengkritik Pembangkang yang agak keras. Salahuddin tidak beberapa setuju dengan mesej yang disampaikan oleh Timbalan Presiden Umno itu yang menanam kebencian terhadap parti-parti di dalam Pakatan Rakyat.

Didalam ucapan Tan Sri Muhyiddin, tanpa segan silu membidas DAP, PKR dan PAS dengn kata-kata penuh penghinaan. Ye ke ni??. Muhyiddin  menurut Salahuddin melebalkan DAP parti cauvinis cina yang jahat dan mahu menubuhkan negara Republik, sementara PKR pula dituduh parti ultraliberal. Itu yang membuat Salahuddin benggan dan tersentap telonya seketika.

Katanya, ucapan Muhyiddin itu, memalukan dirinya sendiri, kerana dia merupakan Timbalan Perdana Menteri dan Timbalan Presiden Umno. Apapun, beliau mengucapkan terima kasih kepada Muhyiddin atas ucapanya itu yang secara tidak langsung mengakui bahawa Pas berada di persada Politik tanah air. - IBM


Salahuddin terlalu benggang . Katanya, "Itulah Tahap Pemikiran Sebenar Muhyiddin"







2 comments:

  1. Blog tuan telah disenaraikan di dalam Legasi Tamingsari.

    T.kasih dan selamat berjuang juge...

    Ikhlas dari : Legasi Tamingsari

    ReplyDelete
  2. Salam.

    Terikma kasih Tamingsari. Selamat berjuang kembali....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...