Thursday, March 22, 2012

10,000 Mahsiswa Menyokong PM Serta Dengan Laungan '1Malaysia. Kami Sayang PM'

NAJIB Tun Razak bersama sebahagian daripada 10,000 mahasiswa pada majlis pelancaran Yayasan Sukarelawan Siswa (YSS) dan amanat Perdana Menteri di UiTM Shah Alam, malam tadi.

SALAM 2 ALL,
SHAH ALAM - Mac - Kira-kira 10,000 mahasiswa dari hampir 30 institusi pengajian tinggi awam dan swasta memeriahkan majlis pelancaran Yayasan Sukarelawan Siswa (YSS) dan amanat Perdana Menteri di Dewan Agong Tuanku Canselor (DATC) di Universiti Tekonologi Mara (UiTM) di sini malam tadi.

Kehadiran Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak kira-kira pukul 9 malam disambut dengan penuh gemilang serta laungan 1MalaysiaKami sayang PM dan Terima kasih PM di sepanjang jalan di sekitar universiti itu oleh para penuntut yang mewakili pelbagai persatuan dan fakulti masing-masing.

p/s : Kata IBM, "memang jelas, populariti PM kita sudah meningkat. Buktinya, para mahasiswa sudah menerima kepimpinan PM dan berikrar menyokong PM kita. Nampaknya perkhabaran yang buruk buat pembangkang yang sentiasa mencari jalan untuk memburukkan kerajaan dan DS Najib. Tapi, sebaliknya."

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...