Tuesday, March 27, 2012

Azmin Kena Jawab 5 Rukun Islam???..Tahu Ke Azmin???


SALAM 2 ALL,


AZMIN PERLU JAWAB.....JAWAB JANGAN TAK JAWAB...



PANAS!!..semakin hari semakin panas. Nampaknya persengketaan dua sahabat yang satu ketika dulu duduk sebumbung dengan menggunakan logo yang sama, kini dah menjadi semakin tegang dan belum nampaknya tanda-tanda nak reda. Semalam,  bekas Exco Kerajaan Negeri, Datuk Dr Hasan Mohamed Ali menafikan tiga perkara yang didakwa oleh Azmin Ali di Dewan Undangan Negeri Jumaat lalu, sebaliknya menuntut Timbalan Presiden PKR itu menjawab lima persoalan sebelum mempersoalkan kredibiliti pihak lain. 

Salah satu persoalan, menurut Datuk Dr Hasan, beliau mahu Azmin menjelaskan dari mana sumber kewangaannya bersama isteri untuk membeli saham yang mencecah RM2juta pada tahun 1992 hingga 1944. Katanya lagi, Azmin juga perlu menafikan laporan Pengerusi Yayasan Pembangunan India Malaysia S.A. Vickneswaran yang mendakwa dia bersama isterinya termasuk seorang iparnya yang juga memiliki saham mencecah RM8.5 juta pada awal 90-an. Ini adalah lima soalan yang perlu Azmin jawab :

1. Perjelas dari mana sumber kewangaanya, isteri beli saham cecah RM2 juta pada 1992 - 1994.
2. Nafi laporan Pengerusi Yayasan Pembangunan India Malaysia, S.A Vickneswaran yang mendakwa beliau, isteri dan seorang ipar miliki saham cecah RM8.5 juta pada awal 90-an.
3. Jawab dakwaan Ummi Hafilda beliau sudah 8 bulan tak ziarah ibu.
4. Sahut cabaran jalani ujian DNA ke atas anaknya di klinik diiktiraf kerajaan untuk menentukan kesahian biologinya
5. Nafi tuduhan buku karangan Syed Husin Al-Attas bertajuk 'Tuhan, politik dan seks' mendakwa Azmin mengetahui hubungan intim isterinya bersama Penasihat@Punahsihat PKR.

Maka, IBM ingin menyatakan bahawa tuduhan Azmi yang mensifatkan Datuk Dr Hasan Ali sebagai 'ejen penyubur fitnah' adalah tidak berasas langsung. Malah, bagi IBM, dialah yang sebenarnya ejen penyubur fitnah dan cerminlah diri tu dulu dan cepat-cepatlah bertaubat. Berbalik pada lima soalan yang perlu Azmin jawab, adakah beliau berani tampil dan menafikan dan akan menjawab 5 solan tersebut?...hehehe..IBM berani potong jari. Tapi...mungkin Azmin boleh jawap 5 rukun Islam...itupun kalau dia masih ingat. 

Jawapannya, tidak. Azmin tidak akan jawab 5 soalan tersebut,  kerana dia 'no egg'. - IBM 

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...