Sunday, March 11, 2012

Khalid Menipu Lagi!! Cuba Pujuk Hati Pekerja Kerajaan Negeri! Semata-mata Nak Kan Undi !!


INI semua adalah janji-janji kosong dari Pakatan Rakyat Selangor. Khalid gagap berjanji lagi, itu dan ini, tapi semuanya itu janji-janji kosong. Khalid, kononnya akan menubuhkan sebuah 'Tabung Pendidikan Anak-Anak syarikat dan Badan-Badan Berkanun Negeri Selangor'. Tujuan tabung tersebut ialah menyediakan khas untuk memberi biasiswa, derma serta sebarang bentuk bantuan kepada warga kerja anak syarikat Kerajaan Negeri dan mereka yang berkelayakan untuk melanjutkan pengajian ke peringkat tinggi.

Nampaknya kerajaan si Khalid gagap ni cuba meniru seperti apa yang kerajaan pusat buat. Semuanya ini adalah kerana PRU ke-13 sudah kian hampir. Kerajaan Selangor dibawah kepimpinan si gagap ni sudah mula goyah, risau akan kebangkita rakyat yang kian lama telah kembali menyokong kerajaan Barisan Nasional (BN). Maka, Khalid cuba berbuat sesuatu termasuklah kepada pekerja-pekerja kerajaan Negeri Selangor ini. Tapi...IBM rasa, Khalid sudah terlambat.

Kerana apa IBM berkata begitu? IBM dapat maklumat yang boleh dipercayai, ramai kakitangan kerjaan negeri dan anak-anak syarikat kerjaan negeri sudah mula muak, benci dan hilang kepercayaan terhadap kepimpinan Khalid kerana beliau bukanlah seorang Menteri Besar yang mempunyak 'kredibiliti' sebagi seorang pemimpin kerana beliau dikongkong oleh DAP dan si pengkhianat No1 negara, Anwar Ibrahim. Ini adalah sumber-sumber yang repat, bukan reakaan. IBM ada rangkaian didalam PR yang sentiasa memberikan maklumat yang agak tepat.

Berbalik kepada kisah tabung tu tadi, menurut Khalid, tabung itu adalah salah satu program tanggungjawab sosial korporat selaras dengan hasrat dan aspirasi kerajaan Negeri untuk merakyatkan ekonomi dan menjadi sebuah negeri maju, sejahtera dan berkebajkan. Betul ke ni Khalid gagap oii? atau ini hanyalah 'gimik' dan janji-janji kosong PR untuk meraikan undi di PRU ke-13 nanti?. Bercerita tentang negeri berkebajikan yang si Khalid gaggap katakan ini, setelah semua hasil-hasil negeri Selangor ni di pulun habis oleh juak-juak PR, Khalid ada hati lagi nak bercakap tentang negeri berkabajikan?

Memang muka tebal si Khalid ni. Tak habis-habis nak menipu rakyat dan kalau rakyat negeri Selangor tidak bangkit, maka negeri Selangor akan jatuh 'bankrup'. Kalau PR minta 'nyawa' sekalipun di dalam PRU yang akan datang ni, tolong..tolong, jangan diberi muka. Cukup sepenggal rakyat memberi mereka peluang. Rakyat tidak rela ditipu lagi oleh si Khalid gagap dan kuncu-kuncunya, DAPig, PKR dan PAS. Enough is enough!! - IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA

Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...