Thursday, March 29, 2012

Datuk Nalla Tetap Kata Anwar Seorang 'Biseksual', Tak Layak Jadi PM!!

DARI kiri Ummi Hafilda Ali, Anuar Shaari, N. Gobalakrishnan, Zahrain Mohamed Hashim, Muhammad Shafee Abdullah, S. Nallakaruppan, Hasnal Rezua Merican, Zulkifli Noordin, Ng Lum Yong, Ruslan Kassim dan Zahid Md. Arip pada sidang akhbar di Kuala Lumpur, semalam.


Anwar mesti benggang, marah dan geram. Dalam sidang akhbar semalam, Ahli Dewan Negara, Datuk S. Nallakaruppan berpegang teguh dengan kenyataan beliau yang mengatakan Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai seorang biseksual sungguhpun menghadapi tindakan saman daripada Anwar.

Katanya, beliau tahu sebab utama Anwar menyamannya adalah kerana kenyataan beliau bahawa tiada peruntukan dalam perlembagaan seorang biseksual boleh menjadi Perdana Menteri atau Ketua Pembangkang.

Beliau tetap dengan pendiriannya bahawa seorang biseksual tidak layak menjadi PM atau Ketua Pembangkang. Bukan di negara ini. Ini prinsip yang saya pegang walaupun disaman RM500 juta sekalipun, katanya pada sidang akhbar di sini semalam.

IBM rasa kenyataan Datuk Nalla tu memang disokong ramai. Dalam pada itu, mengikut kata musuh-musuh tradisi DS Anwar, banyak rahsia dan salah laku Anwara akan dibongkar, hanya mereka menunggu masa yang sesuai untuk melondehkan seluar Anwar. Kita tungguuuu - IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...