Tuesday, March 6, 2012

Anwar Memang 'Dajal', Cuba Racuni Pemikiran Bekas Pemimpin UMNO


SALAM 2 ALL,
KALAU dah dasar penyangak tu penyangak jugak lah. Dan, cara dia mempengaruhi orang tak ubah seperti 'dajal' menghasut umat Nabi Muhammad SAW supaya sesat dan sesesatnya. Siapa tak kenal dengan nama ini, Anwar Ibrahim, si penghianat negara, pembohong No1 negara dan si peliwat tersohor. 

Terbaru, si dajal ni yang juga penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) semakin ghairah dengan mengunakan strategi 'meracuni' pemikiran bekas-bekas pemimpin UMNO yang kecewa dengan parti itu dalam usaha memburuk-burukkan UMNO bagi mencapai cita-cita untuk menjadi Perdana Menteri.

IBM berani mengatakan bahawa Anwar terlalu 'desprate' untuk menawan Putrajaya. Maklumlah unutk menjadi Perdana Menteri adalah idamannya sebelum dia 'mampus'. Jelas, terdapat dua usaha Anwar untuk meraih sokongan pengundi bagi Pilihan Raya Umum ke-13, iaitu pertama, memecah-belahkan ahli Pas dengan menghapuskan pengaruh 'ulam' dalam parti itu dan kedua, melemahkan kedudukan UMNO dengan menggunakan bekas pemimpin yang kecewa.

IBM tak nak sebutkan nama-nama bekas pemimpin-pemimpin UMNO yang menjadi 'target man' oleh Anwar. IBM telah paparkan cerita yang  berkaitan dengan penulisan IBM pada hari ini. Pembaca sekelian boleh baca dan buatlah andaian sendiri. Bagi IBM, selagi manusia yang bernama Anwar Ibrahim ini masih hidup, selagi itulah dia akan menyusahkan rakyat dan akan terus menjadi dajal. Kepada pemimpin-pemimpin UMNO yang sedang menjadi 'buruan' Anwar, berfikirlah dengan waras, jangan membuat keputusan terburu-buru dan jangan sampai termasuk 'jerat'maut' Anwar yang terlalu 'desperadooo' untuk menjadi Perdana Menteri. Sekian - IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...