Saturday, November 26, 2011

Gempak!! Mat Sabu Nak Serang Mahkamah???

ASSALAMUALAIKUM SALAM SEJAHTERA DAN SALAM 1 MALAYSIA

Mohon Halang Akta Perhimpunan Aman

MACAM le negara kita ni tak ada undang-undang.  Apa dia ingat dia kuat benar ke, hebat sangat ke? Pas tidak puas hati  dan akan langgar perintah mahkamah bagi menghalang  Rang Undang-undang Perhimpunan Aman 2011 yang telah dibaca di Dewan Rakyat.

Alasan yang diberi, kerana Pas berpendapat rang undang-undang berkenaan dilihat menyekat kebebasan bersuara dan menghina Perlembagaan Malaysia. Pas juga tidak puas hati di atas akta baru yang memerlukan sehingga sebulan untuk berhimpun dan sekatan yang dikenakan dilihat tidak kena bagi membawa Malaysia ke arah negara berdemokrasi. Bila masa Pas mengamalkan demokrasi, kerana selama ini dia orang lah yang selalu mencemari amalan demokrasi.

Melalui Peguamnya, Pas akan kemukakan notis tuntutan bagi memohon mahkamah mengeluarkan perintah larangan selewat-lewatnya minggu hadapan bagi menyekat rang undang-undang diteruskan.

Kalau undang-undang yang depa buat tak apa kot. Ini, jelas Mat Sabu n the Gang, Pas, ingin terus membuat kacau bilau dan sukakan amalan demonstrasi jalanan yang banyak menyusahkan rakyat. Memang tak reti bahasa di Mat Sabu ni. Dasar pemimpin-pemimpin Pas banggap dan bahlol. tidak seperti kita kan. Hehehehe.. Ikhlas dari saya yang benar : IBM
[----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------]
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...