Monday, November 7, 2011

Lucutankan Gelaran 'Datuk' Si Betina Dajjal ni.....

{DARI MEJA IBM} :
ASSALAMUALAIKUM, SALAM AIDILADHA, SALAM SEJAHTERA DAN SALAM 1 MALAYSIA



Dimana silapnya dan kenapa kerajaan masih lagi berlembut dan tidak mengambil sesuatu tindakkan kepada si DAJJAL BETINA seko ni? Sikapnya yang angkuh dan telah banyak menimbulkan masalah di negara ini dan dianggap tidak menghormati perlembagaan, selain cubaan mengucar-ngacirkan perpaduan di negara ini.

Beberapa pertubuhan NGO, menggesa kerajaan melucutkan gelaran 'Datuk' yang dianugerahkan kepada Datuk S Ambiga, bekas Presiden Majlis Peguam. Beliau diangggap sebagai dalang kepada dua program, Bersih 2.0 dan Seksualiti Merdeka yang tujuannya sama, iaitu mahu ujudkan perpecahan kaum dan orang Melayu.

Perbuatan Datuk S Ambiga ini dibaratkan seperti satu kuasa luar yang boleh mengancam negara. Dan juga, ramai yang berpendapat bahawa tuntutan beliau sebelum ini amat keterlaluan dan sekali lagi beliau tampil membawa mesej diluar budaya rakyat Malaysia.


Dikalangan NGO, ramai yang menggangap, kerajaan tidak cukup tegas terhadap si Ambiga ni sehingga situasi sama kini berulang. Kita tidak perlu lagi berlembut dengan individu yang cuba hancurkan keamanan negara. Demokrasi di negara ini ada batasnya dan perlu dikawal supaya tidak memberi kesan negatif kepada negara.

Oleh kerana itu, ramai dilakangan NGO menyarankan agar pihak Istana Negara menarik balik semua gelaran 'Datuk' yang diberikan kepada bekas Presiden Majlis Peguam, S Ambiga atau lebih elok kalau digelar "Dajjal betina' kerana tindak-tanduknya, akhir-akhir ini betul-betul menghina keluhuran perlembagaan dengan hasratnya menghalalkan seks songsang.


Tarik, jangan tak tarik. Memang dah melampau si betina seko ni. Kesabaran kita ada tahapnya. Jangan diberi muka lagi pada si dajjal betina ni. Hura hara negara dibuatnya. IBM menyokong penuh sekirannya gelaran 'Datuk' nya di lucutkan dan dikenakan tindakan yang sewajarnya. Kepada S Ambiga....jangan kata kerajaan kejam, tidak demokratik, tanya diri sendiri apa yang kamu dah lakukan kepada negara ini?...pi cerminkan muka tu dulu.

2 comments:

  1. Sokong, dia tak patut dipanggil Datuk kerana meracau macam mak nenek nyanyuk.

    ReplyDelete
  2. Salam.
    Bro enalrahim...
    Ataupun patut dipanggil nenek kebayan. Dah nyanyuk. Manusia tak sedar diri dan diuntung. Suruh dia balik India lagi bagus. Baru dia tahu nasib dia disana. Ada berani ka?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...