Tuesday, November 29, 2011

Nizar Gila Masih Laku Rupanya...Tapi Di kalangan Pemuda Pas..Piss..Pussh je le...

ASSALAMULAIKUM SALAM SEJAHTERA DAN SALAM 1 MALAYSIA

KALAU Anwar Ibrahim mengidam untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia, rupa-rupa si gila bayang seko ni, Nizar Jamaluddin pun mengidam nak jadi Menteri Besar ke-12 Perak. Minatnya membuat-buak, apatah lagi bila Pemuda PAS Perak membuat pendirian mereka  dengan mengisytiharkan Nizar Jamaluddin sebagai Menteri Besar Perak ke-12 sekirannya mendapat mandat dari rakyat pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) nanti.
                                                      
Pengisytiharan tersebut disampaikan oleh Ketua Penerangan Pemuda Pas Negeri, Akmal Kamaruddin semasa mengetuai lafaz ikrar Pemuda Pas Perak (Hempap) di Parit Buntar kelmarin. Katanya, Pemuda Pas akan berdiri teguh dan sepakat untuk mengangkat kembali Mohammad Nizar sebagai Menteri Besar selepas beliau 'digulingkan' dalam tragedi 'rampasa kuasa' kerajaan PR Perak.

Sementara itu, Ketua Pemuda Pas Negeri, Zawawi Hassan berkata, pemuda juga akan bersiap sedia menghadapi PRU13. Pemuda akan di realisasi sebagai slemen penggerak terpenting dan penentu kemenangan dalam PRU13 nanti. Pemuda Pas tekad dan iltizam untuk menumbangkan BN dalam PRU13 nanti bagi menghapuskan kezaliman serta menegakkan keadilan di atas muka bumi ini.

[ZALIM?...ZALIM YANG MACAMANA DIMAKSUDKAN OLEH PEMUDA PAS PERAK NI?..LANTAK KO LE APA KO NAK KATA. BAGI KAMI UMNO/BN TETAP AKAN BERSEDIA UNTUK MENGHADAPI PRU13  NANTI. APA KORANG INGAT KORANG JE YANG DAH SEDIA. JANGAN MIMPI LE NAK LANTIK SIBODOH NIZAR TU JADI MB, MIMPI DISIANG HARI LE KORANG. BUKAN CAKAP SOMBONG, BUKAN CAKAP BESAR, TAPI..ALLAH BERSAMA-SAMA KAMI. IKHLAS DARI SAYA YANG BENAR : IBM]

    
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...