Thursday, November 17, 2011

Presiden PRM Suka Kat ANUGAY Dan Sokong PKR!!

[DARI MEJA IBM] : 
ASSALAMUALAIKUM, SALAM SEJAHTERA DAN SALAM 1 MALAYSIA



SHAH ALAM - Parti Rakyat Malaysia (PRM) terbuka mengalukan isyarat kepada ketua Umum PKR, Datuk Seri Anuar Ibrahim bagi menjalin kerajasama dengan parti itu, bukan jalin hubungan ye, jangan salah tafsir pulak.

Tapi.....pelik jugak  ni ye. Katanya menyokong PKR, tapi PRM tidak bnerhasarat menyertai Pakatan Rakyat (PR). Kenapa Ye? Hairan juga saya. Sumber yang saya dapat dari orang dalam PRM , mereka akan terus menjadi sebuah parti pembangkang di PRU yang akan datang.

Perkara ini  juga dijelaskan oleh Presidennya, Dr Rohana Ariffin bahawa pihaknya hanya menjalinkan kerjasama dengan PKR, dan tidak berhasrat menyertai Pakatan Rakyat. Mengikut Dr Rohana lagi, mereka menjalinkan kerjasama baik hanya untuk berhadapan satu lawan satu dengan Barisan Nasional (BN) dalam pilihan raya umum (PRU) akan datang. Tidak lebih dari itu.

Huhuhu....Anwar boleh terima ke ni?...tapi...demi politik apapun boleh terjadi. Apatah lagi kalau ada kepentingan peribadi. Walauapa pun, ni, nak beri tahu kat Dr Rohana, BN tidak gentar. Akan kita tentang siapa saja. PRM nak joint PKR atau PR, itu perkara gampang bagi BN. Ayuh!..kita turun habis-habisan berperang dengan pembangkang di PRU ke-13 nanti. HIDUP UMNO/BN!!
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...