Thursday, March 21, 2013

APA CITER NI MCA??

IBM Kata : Kenapa  ni MCA? Apa yang tak kena ni? Janganlah di saat akhir nak pilihan raya, korang pulak bergolak. Tak takut ke pembangangkang akan masuk jarum. Kan depa semua tu (pembangkang) sentiasa mengintip dan memasang CCTV di merata-rata tempat semata-mata untuk mencari kelemahan kita, BN, untuk mereka buat modal semasa kempen pilhan raya nanti, terutamnya DAPig. MCA harus sedar betapa bahayanya politik yang diamalkan oleh DAP. 


Cukuplah tu. Jangan terlalu mementingkan hal peribadi, dahulukan parti dari diri sendiri. Itu yang harus diamalkan setiap politician yang betul-betul ikhlas untuk berjuang. Segala jurang perbezaan hendaklah dibuang jauh-jauh. Kisah lama dilupakan. Masa berperang dah terlalu hampir. IBM harap, krisis dua pemimpin MCA ini dapat diselesaikan. dan...kalau boleh rujuklah kepada Presiden parti kita (BN), iaitu YAB DS Najib Tun Razak. Dia akan bantu.


IBM rasa, beliau ikhlas akan menolong kerana itu sudah menjadi tugas beliau supaya tidak ada rasa ketidak puasan hati dikalangan pemimpin-pemimpin parti komponen memilih calon untuk bertanding di PRU ke-13 nanti. Perdana Menteri ada cara dan dapat merasakan siapa yang layak untuk bertanding dan memilih calon yang boleh menang. 

Kepada Chua dan Ong Tee Keat, berdamailah demi untuk parti dan negara. Janganlah ada yang sampai nak letak jawatan. Ketawa pembanglkang nanti.


TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...