Friday, March 15, 2013

ANAK PUAKA KESAYANGAN ANWAR NI PUN SAMA..HINA PASUKAN POLIS!!

Nurul Izzah Hina Pasukan Polis Yang Berjuang di Lahad Datu



Nurul Izzah, anak puaka kesayangan Anwar memang tak ubah seperti papanya. Di latih sejak kecil oleh papa supaya menjadi lebih temberang dan tembelang dari orang tuanya.

Nurul Izzah dan Tian Chua memang sama. Sejak dari dulu mereka tak henti menghentam anggota keselamatan. Dari yang bodoh bodoh hinggalah kepada yang bangang bangang. Yang mendengarnya pula berotak selut maka bertempik bersorak tanda setuju.


Nurul Izzah bukan saja hina dan perlekehkan peranan pihak polis malah beliau mahu cawangan khas dihapuskan dan diserapkan ke unit yang lain. Ingatlah cawangan khas adalah unit risikan yang paling hadapan dan kalangan merekalah yang paling ramai terkorban apabila berhadapan dengan pihak pengganas.

Perlekehkan anggota keselamatan negara tak lebih kepada untuk meruntuhkan institusi polis dan tentera. Inilah balasan yang diberikan terhadap pengorbanan anggota keselamatan negara.

IBM Kata : Memang keluarga Anwar ni dah sewel tahap maksimum. Begitu juga dengan pemimpin-pemimpin PR yang lain. Elok bebeno le hantar depa semua ni samada Tampoi atau Tanjung Rambutan. Di situlah tempat yang sesuai untuk mereka berpolitik kerana penghuni-penghuninya pun memang pakar dalam politik. Elok le mereka berjumpa dan berkenal-kenalan. Hehehehe....kenapalah mereka ni jadi macam tu ye? Korang semua ada jawapanya?

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...