Friday, March 22, 2013

LITAR SEPANG AKAN BERGEMA LAGI. SATU PERLABURAN YANG BIJAK, KATA PM

SAMBUNG : 
IBM Kata : Ini juga adalah salah satu dari program 'transformasi' yang PM kita lakukan. Sukan permotoran ini adalah sukan yang diminati oleh peminat di seluruh dunia. Ini juga antara satu sebab negara kita Malaysia di kenali oleh seluruh dunia. Disamping itu, para pelabur di luar negara telah mula membuka mata dan mereka ingin terus melabur di negara ini. Maka, bertambahlah peluang pekerjaan yang ada di Malaysia ini.

Tapi, dikaca mata pembangkang, formula 1 ini adalah satu pembaziran. Kononnya kerajaan telah ,menggunakan duit rakyat. Bagi mereka adalah baik duit itu di beri pada rakyat dan gunakan pada perkara yang lain. Itu kata mereka (pembangkang). Biasalah pembangkang. Apa jua yang kerajaan BN buat , semuanya tak betul. Mereka je yang betul. Persyaitankan mereka. Sebenarnya mereka iri hati dan dengki melihat kejayaan kerajaan yang ada sekarang. Itu sebab mereka beria-ia nak merampas Putrajaya.

Mimpi siang le korang. Kepada DS Najib, teruskan transformasi itu, kerana ianya adalah transformasi untuk rakyat dan negara. Kita pastikan pembangkang kecundang di PRU-13 ini. Tapi......bila DS nak bubar Parlimen ni?....dah tak tahan ni. Wasallam.

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA 
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...