Wednesday, March 20, 2013

OPS DAULAT : PENCEROBOH MANA MAU LARI???

IBM Kata : Dengan kemasukan senjata-senjata canggih seperti Kereta Perisai Berantai Adnan IBM rasa saki-baki penceroboh haram Sulu ini akan tumbang.  Kemana lagi depa nak lari? Lebih baik menyerah diri sahaja.  Kalau pencacai Pakatan Haram kata, anggota yang tumbang di Lahad Datu seumpama mati kata, begitu jugalah penceroboh-penceroboh Sulu ini. Korang akan mati katak. Korang tak akan dapat kembali Sabah seperti apa yang Sultan korang tu kata. Langkah mayat kita orang dulu.

Dengan adanya kereta perisai berantai ini, operasi memburu saki-baki pengganas Sulu ini akan lebih muda, dan keselamatan anggota tentera kita juga selamat. Sama-sama kita mendoakan agar pasukkan keselamatan kita berjaya dan negeri Sabah kembali aman. Lepas ini kita buat Ops dalaman. Tangkap dan humban pengkhianat-pengkhianat negara yang menjadi dalang dalam pencerobohan di Lahad Datu ini. Kerajaan mesti serius. Wasallam.

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA

2 comments:

  1. Inilah kegunaannya kerajaan membeli aset pertahanan untuk menjamin keselamatan negara. Waktu inilah aset-aset pertahanan ini digunakan sepenuhnya, bukan disimpan dalam kem dan hanya digunakan untuk perang simulasi dan pertunjukkan hari kemerdekaan sahaja.

    Kalau nak ikutkan fuckatan semuanya membazir dan merugikan duit rakyat. Macamlah sangat mereka saja yang bayar cukai. kalau ikutkan mereka lagi, harga tank lebih murah...murahlah kalau setakat beli tank tak de peluru dan kelengkapan perang lain, warranty tak da, insuran pun tak da.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam tuan Megat Alam Gempita.,

      Bagi IBM tak terperanjat pun sekiranya FUCKATAN pembangkang pembelian alat2 utk ATM atau pasukana anggota yg lain satu pemabaziran. Mereka dah ketandusan idea. Kerja mereka skrg ni asyik meroyan, menghasut dah sampai ke tahap org sasau. Tempat mereka adalah di rumah org gila.

      Bagi IBM, persetankan mereka2 tu. Apapun tahniah kepada anggota keselamatan yg berjaya mengawal keadaan di Lahad Datu. Insyallah, tak lama lagi keadaan akan pulih seperti sedia kala. Misi menghalau penganas Seulu mesti diteruskan. Usir mereka dari Tanah Air kita.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...