Monday, March 11, 2013

SIAPA LEBIH HEBAT?? ANWAR ATAU NAJIB??



Gambar kat atas nie adalah sekumpulan penduduk yang datang mendengar ceramah Anwar Ibrahim di Padang Kota. ramai kan?? Adakah yang datang ini semuanya penyokong Anwar Ibrahim? Bagaimana pula dengan kedatangan PM Najib Tun Razak yang sebelum ini pula??




Dari sudut hadapan

Sokongan yang begitu mengalakan dan mereka menerima 'transformasi' oleh DS Najib

Rata-rata rakyat menyokong "Janji Ditepi"


Majority yang datang menyambut Najib Tun Razak yang memakai baju "janji ditepati" ini adalah penyokong BN di Pulau Pinang. Jadi jika di buat perbandingan, siapakah yang mempunyai penyokong yang lebih ramai antara Anwar Ibrahim & Najib Tun Razak?

Itu dalam gambar.. Mari pula kita bezakan didalam Media Massa pula.


 1) Facebook
 Anwar Ibrahim

449,312 likes

 Najib Razak

1,392,459 like


2) Twitter

Anwar Ibrahim


 252,489 Follower


Najib Razak

 1,347,337 Follower


Jadi perbandingan disini mendapati polpulariti Najib Tun Razak melebihi populariti Anwar Ibrahim. Jelas agenda Transformasi ini lebih di terima rakyat berbanding Reformasi



Perbezaan dua hala corak kepimpinan antara Kerajaan hari ini & Pembangkang amat jelas berbeza sama sekali. Transformasi Najib Razak lebih mengutamakan luahan hati rakyat berbanding Reformasi yang lebih agresif. Lihat bagaimana perbezaan cara antara Anwar Ibrahim & Najib  Reformasi yang hanya tahu menyalahkan orang lain dan mahu sentiasa saman.
You ulang (soalan), saya saman you pula! - Anwar Ibrahim

Transformasi - PM Najib Razak.

IBM Kata : Korang bacalah dari atas sampai kebawah, lepas tu korang fikir-fikirkanlah dan nilaikan sendiri. Bagi IBM, jawapannya dah ada.

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...