Thursday, March 14, 2013

BAPAK PELIWAT, PENGKHIANAT..ANAK PULAK BAHLOL DAN TOLOL!!

Nurul Izzah Keliru Fungsi Polis. Fungsi Liwat Dia Tahu Le..Kah..Kah..

Wajah dari keluarga yang mengamalkan politik songsang

KUALA LUMPUR - Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Nurul Izzah Anwar disindir kerana tidak dapat membezakan antara Pasukan Polis Hutan (PPH) dan Pasukan Gerakan Am (PGA).

Merujuk sedutan rakaman ceramah berkenaan di YouTube, Ahli Parlimen Lembah Pantai itu seolah-olah keliru apabila bercakap tentang PPH dan PGA serta kaitannya dengan insiden pencerobohan pengganas dari Sulu di Sabah.

''Masalahnya ialah masalah struktur. Semua polis itu ramai, kebanyakan besar dihantar jadi polis hutan, 'General Operations Force' (PGA) untuk lawan komunis dulu. ''You do not need 'General Operations Force' now (anda tidak perlukan PGA sekarang),'' kata Nurul Izzah seperti dipetik daripada rakaman YouTube di http://www.youtube.com/watch?v>7RQ9gceBljE.

IBM Kata : Kalau tak faham tu, tanya-tanya le pada orang yang tahu. Jangan jadi macam bapak ko tu, semuanya dia tahu dan semua yang dia buat betul belaka. Dasar keluarga songsang, macam tu lah. IBM nak tengok si Nurul ni tumbang kat Pantai di PRU ke-13 nanti.


TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...