Tuesday, March 19, 2013

PERSAMAAN PAS & ISRAEL


[WAJIB BACA] 
LIHAT pada logo sahaja sudah tahu PAS meniru cara Israel. "Israel for All" itulah kata-kata yang dilaungkan Isreal, tetapi PAS juga menggunakan kata-kata yang sama iaitu "PAS for All". Apakah ianya menunjukkan PAS memng Israel?? 



Sejak kebelakangan ini, PAS kerap dilihat semakin hari semakin gila, tambahan pula sikap PAS yang meminta kehancuran sesama umat Islam. Sikap PAS yang mendoakan kehancuran untuk UMNO ini  sama seperti Israel yang menyerang Palestin dan membunuh ribuan orang awan termasuk kanak-kanak & wanita.

Sikap Israel & PAS ini memang banyak persamaan jika kita teliti satu persatu. cuma bezanya PAS ini berselindung disebalik Serban dan berperwatakan alim seolah-olah mereka sahaja yang boleh dijamin masuk syurga.!

PAS sebenarnya telah tersedar bahawa populariti mereka merundum teruk di mata pengundi Melayu Islam. Sikap rakus mereka memperalatkan Islam dan akidah akhirnya telah memerangkap mereka. Jadi untuk memulihkan semula keadaan, mereka pun berpatah baliklah melaungkan-laungkan kononnya mereka ingin laksanakan hudud semula.

PAS tahu para penyokong mereka khususnya di ceruk-ceruk kampung sudah pasti terkesan dengan strategi basi mereka itu. PAS ingin mengambil semula hati para penyokongnya. Tapi mereka silap. Rakyat semakin matang dalam menilai. PRU 13 nanti bakal menjadi penentu nasib PAS sama ada dihukum atau sebaliknya.

PAS memang tidak bertanggungjawab. Sah PAS memang bukan parti Islam. Kata-kata Tun Mahathir dulu bahawa PAS hanya memperalatkan Islam untuk kepentingan politik adalah tepat sekali. Bubarkan saja PAS. Kalau nak perjuangkan Islam dan berdakwah lebih baik join saja jemaah tabligh. Lagi mulia. Tak guna mulut melaung-laungkan ingin laksanakan hukum Islam tapi hati busuk dan tingkah laku tidak serupa org Islam.


PERANGAI PAS SAMA DENGAN PERANGAI ISRAEL YANG MAHUKAN KEHANCURAN.!!

IBM Kata : Perbezaan Pas dulu dan sekarang memang jauh jurangnya. Pas dulu berjuang mengikut lunas-lunas Islam, tapi, Pas sekarang mengejar cita-cita individu, mengamalkan politik songsang dik kerana bersekongkol dengan DAP dan PKR demi untuk ke Putrajaya. Sial punya PAS. Akan hancurlah PAS tak lama lagi. Wasallam.

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...