Wednesday, March 13, 2013

PKR SELANGOR KENCING-KENCING MERATA-MERATA..HANCING!!!

BUKTI KERAJAAN PAKATAN RAKYAT SELANGOR MENIPU DAN KENCING RAKYAT. TERLALU BANYAK JANJI TIDAK DITUNAIKAN. KINI, BUAT LAGI JANJI BARU DI MANIFESTO YANG MANA ITU BUKAN JANJI PRU. APA BARANG?? BUKTI SEPERTI (GAMBAR) DIBAWAH :

MENDENGAR PENERANGAN
Kumpulan suri rumah sepenuh masa di PPR Lembah Subang mendengar penerangan daripada NGO Gerakan Prihatin Rakyat Selangor (GPRS) mengenai tuntutan janji di dalam manifesto Pru ke-12 daripada kerajaan pakatan Selangor agar dapat memastikan janji-janji yang dibuat sebelum ini dilunaskan dahulu sebelum mereka membuat janji baru di dalam manifesto PRU KE-13.

 TUNTUT JANJI
Kerana tidak mahu di tipu lagi sekumpulan suri rumah di PPR Lembah Subang membuat tuntutan elaun surirumah sepenuh masa yang dijanjikan didalam manifesto PKR Selangor kerana sehingga kini masih gagal menunaikan janji manifesto Pilihanraya Umum (PRU) Ke-12 sehingga manifesto baru dikeluarkan untuk pilihanraya ke 13.


SIDANG AKHBAR
Pengerusi Gerakan Prihatin Rakyat Selangor (GPRS), Datuk Sohaimi Shahadan mengadakan sidang akhbar di PPR Lembah Subang selepas mengadakan bantahan untuk menuntut janji untuk memberikan elaun khas kepada ibu yang memilih menjadi suri rumah sepenuh masa kerajaan negeri Selangor jelas telah menipu rakyat kerana sehingga kini masih gagal menunaikan janji manifesto Pilihan Raya Umum (PRU) Ke-12.

IBM Kata : Perkhabaran yang IBM dapat dari penduduk PPR Lembah Subang, mereka berikhrar akan menyokong Barisan Nasional (BN) pada PRU ke-13 nanti. Mereka dah bosan dan tidak lagi mahu ditipu dan di perdayakan oleh pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat. Enough is enough. IBM kagum dengan depa semua. Harap lepas PRU ke-13 ini, bila Selangor kembali kepangkuan BN, insyallah, PPR Lembah Subang akan berubah wajah. Tidak seperti sekarang ini, dah kembali macam zaman setinggan.
SIAL BETUL!!.

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...