Tuesday, March 5, 2013

'HAIWAN POLITIK' KECUT PERUT, LARI SEMBUNYI. TAHU TAKUT PULAK !!

Elok benar 'haiwan politik'  ni di belasah sekali oleh pihak yang berwajib. Terlalu kurang ajar dan biadap.

UMNO ambil tindakan undang-undang


KUALA LUMPUR MAC - UMNO sudah memulakan tindakan undang-undang terhadap Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Tian Chua atas kenyataan berunsur fitnah beliau yang mengaitkan parti itu dengan insiden pencerobohan kumpulan bersenjata dari filipina di Lahad Datu, Sabah.


Setiausaha Agungnya, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor berkata, UMNO menerusi Penasihat Undang-undang parti, Hafarizam Wan & Aisha Mubarak telah menghantar surat tuntutan mengandungi lima perkara terhadap Tian Chua iaitu dalam masa tujuh hari bermula hari ini, beliau antaranya perlu menarik balik kenyataan itu dan membuat satu permohonan maaf tidak bersyarat dalam bentuk bertulis.

Menurutnya, langkah itu diambil kerana segala tuduhan yang dibuat adalah tidak berasas dan amat serius dengan niat jahat untuk memburukkan dan merosakkan reputasi dan imej UMNO.

P/S ~ Orang gila macam si Tian Chua ni patut di sumbat ke dalam penjara dan lucutkan kerayataannya. Bagi IBM, Cina barua seko ni bukanlah seorang terpelajar, otak kuning macam baju yang dipakainya. Oleh itu IBM setuju sangat dia ni di ambil tindakan undang-undang. Jangan di beri muka Cina PKR haram jadah ni. Memang tengah marah ni. Tapi jangan lupa Tian Chua, sejauh mana, selama mana ko menyorok pun, lambat laun ko akan di kesan juga. Terlalu ramai di luar sana sedang cari ko. Bak kata perpatah, "terlajak perahu boleh dundur, tapi, telajak kata, baddn binasa. Sekian ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...