Sunday, March 17, 2013

LIVE STREAMING MALAYSIA VS AUSTRALIA HOKI PIALA SULTAN AZLAN SHAH 2013

SUDUT SUKAN : HOKI PIALA SULTAN AZLAN SHAH 2013


Live streaming Malaysia vs Australia Hoki Piala Sultan Azlan Shah 2013 - Perlawanan akhir Kejohanan Hoki Piala Sultan Azlan Shah 2013 di antara Malaysia menentang Australia akan berlangsung pada jam 8.05 malam ini di Stadium Sultan Azlan Shah, Ipoh, Perak. Malaysia harus bermain bermati-matian untuk menjinakkan Australia kerana skuad kebangsaan tidak perlu menjuarai kejohanan ini walaupun sudah beberapa kali melangkah ke perlawanan akhir. Jangan lupa saksikan siaran secara langsung Malaysia vs Australia di saluran Astro Arena 801 dan TV1.

Update : Keputusan terakhir : Malaysia tewas 3 - 2 kepada Australia. apapun tahniah, pemain-pemain kita bermain baik, hanya nasib tidak menyebelahi mereka. Tahniah sekali lagi!!

Kata IBM : Kepada peminat-peminat sukan hoki, khususnya di IPOH, jom turun ramai-ramai, support team kita dan yang tak berkesempatan ke Ipoh, siaran langsung dari Astro arena dan TV1.  Ehhh,,ehhhh, tak lama lagi dah, tak sampai pun sejam. Tonton,  jangan tak tonton.  Majulah sukan untuk negara. MALAYSIA BOLEH!!

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...