Saturday, March 9, 2013

SAM KETOT REKA CERITA DONGENG, NAK FITNAH NAJIB!!

KALAU nak buat fitnah tu berpada-pada le. Jangan reka cerita yang tak masuk akal dan tanpa fakta. Kesian IBM tengok si Sam ketot ni. Masih tak sedar diri bahawa dirinya tidak dikehendaki lagi oleh Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim dan juga pucuk kepimpin parti. Tapi, si ketot ni masih lagi terhegeh-hegeh, tak sedar diri masih mencari bahan cerita untuk menjatuh dan mencemarkan nama DS Seri Najib Tun Razak dan Barisan Nasional (BN).

IBM nak tanya pada Sam Ketotnya, bila masa pulak DS Najib janji bagi tanah kepada tentera Sulu dan akhbar mana yang menyiarkanya. Dia kata, sumber itu datangnya dari media Filipina, tapi, kenapa dia tidak sebutkan nama media tersebut? Yang IBM nampak (gambar) atas, korang pun boleh nampak, itu adalah akhbar Keadilandaily, bukan surat khabar lain. Apa cerita ni Sam ketot?? Lu memang kaki  pembohong dan penfitnah. Jangan sampai kami bogelkan ko dan terkencing dalam seluar.

Itukah sebenarnya wajah pembangkang, tak habis-habis nak cari pasal. IBM yakin penuh, DS Najib tak sebodoh itu membuat janji, tanpa merujuk atau berbincang dengan anggota kabinet sebelum membuat sesuatu keputusan. Apatah lagi melibatkan tanah. Fitnah seperti ini memang tidak boleh dimaafkan. Apakah kerajaan tidak boleh menyaman mereka-mereka ini sewenang-wenangnya menfitnah pemimpin-pemimpin negara seperti Perdana Menteri kita ini?

Sekiranya apa yang si Sam ketot ni sebarkan tak betul dan merupakan sebuah fitnah, IBM rasa patut juga Sam ketot ini disaman. 10 Juta...100 juta.??  Saman jangan tak saman. Ikuti cerita dan pembohongan si Sam ketot ini. Klik DISINI. Fikir-fikirkanlah, dan hati-hati bila memangkah di PRU ke-13 nanti. Nampak gambar Pakatan Rakyat, tolak je, undi BN anda selamat. ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...