Sunday, March 17, 2013

'SESUMPAH' TERUS MEMBOHONGI RAKYAT...LAGI DAN LAGI...


SESUMPAH yang bernama Anwar Ibrahim ini tidak pernah dan tidak akan mengaku kesalahan yang dia lakukan. Dia bijak dan pandai memutar-belitkan isu yang bersangkutan dengan dia. Sebalinya dia menyunding jari pada orang lain pulak, seolah-olah buka dia yang empunya angkara. Dengan erti kata lain, dia yang berak, orang lain pulak yang kena basuh. Bijak, bijak, memang bijak 'sesumpah' ni. 

Keratan Akhbar Dari KeadilanDaily : 

Apa yang IBM cuba nak kongsikan bersama denga para pembaca sekalian, adalah tentang isu pencerobohan di Lahad Datu. Sudah heboh satu dunia dan juga ada bukti-bukti yang mengaitkan penglibatan Anwar di dalam insiden berdarah di Lahad Datu. Dari perkhabaran media asing, bukti-bukti bergambar, jelas menunjukkan bahawa Anwar dan kuncu-kuncunya dalang sebenar sehingga terjadinya pencerbohan di Lahad Datu. Mereka di undang oleh Anwar sendiri.

Tapi, dia terus menafikan akan penglibatanya. Malah dia menuduh Umno dan kerajaan Barisan Nasional (BN) menuduhnya, Dia bukan pengkhianat negara dan tidak sanggup mengkhianati negara. Apa betul ke nuar? Apapun, korang klik di SINI untuk cerita selanjutnya dan korang nilaikan fikir-fikirkan sendiri. Dari saya ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...